Gå til innhold

Det er bare sååå tåpelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man ikke kan være kjæreste med barnefaren når man mottar støtte!! Jeg og barnefaren har vært fra hverandre i ett år og begge har vært i nye forhold ( som ikke har vært alt for seriøst ) Og nå har vi lyst til å se om vi kan finne tilbake til hverandre. Å flytte sammen for å finne ut at det ikke funker likevel, vil bare bidra til at det går ut over datteren vår!! Men å prøve å være kjerester igjen det skal vi heller ikke få muligheten til, hvordan i pokker kan vi finne ut at vi er sikre på at vi vil prøve på nytt da??!! Jeg blir så forbanne over systemet. Skjønner jo at noen er så frekke at de snylter bevisst, men det er andre som slite, og som vil bo sammen igjen. Men man finner jo ikke ut om det funker om man ikke tilbringer tid sammen!! Frustrert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. forstår deg godt jeg, men det jeg fikk høre ang det og gjøre ett forsøk med barnefar, så kunne man faktisk snakke med trygde kontor, for de kunne gi noen mnd prøvetid på en måte, det var familievern kontor som sa.

ring anonymt og snakk med trygdekontor du.

lykke til

klem

Skrevet

Ja.. men hvis jeg sier fra til trygdekontoret, så føler jeg meg liksom pliktig til å bli sammen med han igjen.. og vi vil ikke flytte sammen før vi er 100% sikre på at vi vil gå inn for det. Hadde det ikke vært barn inn i bildet kunne vi flytta sammen og fra hverandre i hytt og pine ( ikke at det er lurt) men da hadde det bare gått ut over oss selv i tilfelle, nå går det utover barnet våres også. Vi er opptatte med hvert vårt. Er sammen ca annenhver helg, kansje en overnatting midt i uka, annen hver uke i tillegg til dette... Jeg går på skole, og det er viktig å fullføre det nå, jeg tør ikke satse på å bryte tilfelle det går dritt med oss igjen så sitter jeg der uten en dritt!! Jeg vil ha utdannelse og jobb så jeg kan forsørge meg selv og dattera mi om vi er alene eller bor sammen med far/annen kjæreste.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...