Mamma´n til A og F Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Når regner dere at natten er over og serverer morgenpuppen/ flaska? Jenta mi på 7 mnd sover fra 19 til i 4-5 tiden før servering. Syns det er litt slit så sent på morgenen og ta " en kamp"... Husker når jeg avvente eldste, satte jeg morgenen til kl 6, med det resultat at hun ofte våknet 5 og da ikke puppen kom var det morgen....
m-mamma Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jeg gjør også som deg, mater hvis han våkner i 4-5 tida. Da sover han oftest et par timer til, og det trenger jeg. HS mente jeg burde prøve å drøye ut litt, men da blir det bare å høre på babbel og småsutring. Gutten min er like gammel som jenta di.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Når jeg tok avvenning på han satt jeg morgenen kl. 06. Han legger seg mellom 18 og 19. Han våkner mellom 07.30 og 08. Hvis du synes det er greit å gi mat i 4-5 tiden, så hvorfor ikke ?
Mamma´n til A og F Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Syns vel for så vidt ikke det er greit å bli vekt kl 5:D Men jeg har en meget temperamentsfull jente. Høres ut som en gal fjellape hvis ikke puppen kommer. Vekker eldste og naboer!
Dolla&Heidi&spire Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jenta mi sluttet å spise på natta fra hun var ca 2 mnd gammel. Da har hun sovet fra 19-07. Ja, har vært heldig, men har også vært nøye på å aldri ta henne opp på natta når hun griner. Det sluttet jeg med da hun var 1,5 mnd. Og da kom natta av seg selv. Har egentlig ikke vært noe avvenning. Nå skal det sies at jeg ikke har ammet, hun har får mme hele veien...
Retro-mamma Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Helsesøster sa til meg at kl 5 er morgen. Men jeg prøver alt jeg kan å gi smokken klokken 4-5. Da hender det at hun faktisk sover til 0630. Tenk når dere skal i barnehagen og sånn. Da er det vel kanskje greit å ha god tid til ammingen før morgenstellet starter? Så kanskje 5 er greit?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Jeg tok nattavvenning forrige uke.. gikk veldig greit.. idag våkna han kl 5, ville ikke sove igjen bare skreik... så tilslutt tok jeg han inn til meg, noe jeg pleier å gjøre om mårran... ga han mat, han var fortsatt trøtt, men han klarer ikke sovne i senga vår lenger, så jeg bar han inn igjen og han sov til 9.... så lenge har han aldri sovet før.. kanskje når han var et par mnd, men da fikk han jo mat hver andre time omtrent og sov med meg... , valgte å gi han mat inne hos meg i håp om at han ikke skal tro at han kan få mat på natta igjen... han er 8.5 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå