Gå til innhold

Fryktelige magesmerter i natt..


fellesferiebarn & novemberbarn

Anbefalte innlegg

Menslignende som jeg har hatt tidligere, men fryktelig mye sterkere. Var et øyeblikk sikker på at "nå mister jeg det", men jeg blødde jo ikke... Får håpe det bare er vanlige symptomer:-)

 

Noen som forresten vet om det er trygt å ta solarium?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

solarium er ikke farlig....

men når det gjelder smerter ta kontakt med legen din...

de kan svare deg på hva du skal gjøre..

kan tenkes at du trenger å ta det roligere. noen dager hjemme...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt direkte magesmerter, men ganske konstante menssmerter. et par netter har det vært ganske ille. Jeg er dog i den situasjonen at jeg ikke vet om det er liv eller ikke . Var på ul på tirsdag og da kunne legen ikke se noe hjerte. Det var dog mye utvikling fra uken før. Hcg torsdag forrige uke 8900, fredag 12000 og 30000 i går. Den er jo stigende men jeg er absolutt ikke sikker jeg. har ingen god magefølelse dette svangerskapet. Hører med at jeg har mistet to ganger før, og er svært engstelig.

 

Har jo hørt at det kan være vanlig med ganske kraftige smerter til tider, så vi får vel bare vente å se.. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner at du blir veldig engstelig da, når du har mistet to ganger før. Dette er mitt første svangerskap og jeg er livredd for å miste.

Men det inatt var nok bare vanlige symptomer, jeg måtte ta en test for sikkerhets skyld..bedre å vite enn å ikke vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...