Hanne og jentungen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #26 Skrevet 23. november 2006 Åh, da får du poeng OG stjerne i margen:))
SpongeBob Skrevet 23. november 2006 #27 Skrevet 23. november 2006 Måtte jo flire av meg selv i går, satt hjemme med laptop på fanget og _nok_ en rapport som skal språkvaskes og fikk bare NOK! Så jeg fant fram julekortesken og satte meg ned og sydde små julekranser i korssting som jeg skal ha på kort til svigermor og andre som bør psykes litt ned. Måtte le, da - kan du tenke deg noe så fjernt å bruke tiden på?????
SpongeBob Skrevet 23. november 2006 #28 Skrevet 23. november 2006 Og forresten, Hanne - jeg hadde deg i tankene da jeg i morges måtte holde et 20 min innlegg til 45 14-åringer... Himmel og hav, så glad jeg er for at jeg a ikke er tenåring og ikke er lærer.
Hanne og jentungen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #29 Skrevet 23. november 2006 Klarer ikke tenke meg noe fjernere i farten nei. Hehe:)
SpongeBob Skrevet 23. november 2006 #30 Skrevet 23. november 2006 Faktisk overraskende terapeutisk...
Hanne og jentungen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #31 Skrevet 23. november 2006 Det kan jeg tenke meg. Problemet mitt er at jeg ikke er kreativ nok til å komme på slike ting. Har venner som maler, strikker, scrapper osv. Jeg har ikke sjans til noen av delene, eier liksom ikke fantasi.
SpongeBob Skrevet 23. november 2006 #32 Skrevet 23. november 2006 Søster som driver spesialbutikk (stesøster, forresten, vi har _ikke_ samme gener - jeg er totalt talentløs) så jeg får impulser og utstyr der, og tror fast og bestemt at jeg skal kunne skaffe meg en hobby. Så har masse utstyr liggende, når inspirasjonen så kommer en gang hvert skuddår er jeg i alle fall forberedt!
DiddiDaddi Skrevet 23. november 2006 #33 Skrevet 23. november 2006 Hanne: skal jammen prøve med litt mer gulrot i, kanskje det blir kakebaking til helgen ) Samboeren reiser kanskje bort på besøk til en kamerat, så kan bli stille her i helgen...inviterer dere alle nordover på kake da! Skal forresten sende så mange kynnere jeg kan avse til Stavanger, kanskje det får fart på jenta di ) Mitt julegaveønske kan jo være en dag uten kynnere...hehe...blir vel sånn når terminen nærmer seg! Ka-ping: er dessverre litt nedslående det der at vi kan gå over termin til tross for kynnere/modningsrier...når det bare blir 1 januar skal jeg måke snø, springe så fort jeg klarer (hehe...ikke så fort kanskje) i trapper og ikke minst: endelig kunne ha masse sex med min kjære (har vært tørke så lenge pga forbud at jeg nesten ikke husker hvordan det gjøres lengre...!). En kollega av meg måtte ligge i ro fra uke 23 til 34 pga premature rier...hun nådde termin, og over...og måtte til slutt settes i gang 14 dager over!!! Kroppen er jammen ikke lett å forstå seg på )
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #34 Skrevet 23. november 2006 Blir nok litt julepulings her i gården ja! Det beste hadde jo vært å fått taima det til nyttårsaften, da blir gubben ekstra lykkelig.. han fantaserer nemlig om denne helikpterturen over nyttårsrakettene... hehehe... snedig dette hvordan mannfolk gjerne kan være på 12-årsstadiet mentalt selv om de egentlig har tippa 30 for lenge siden
DiddiDaddi Skrevet 23. november 2006 #35 Skrevet 23. november 2006 Hehe...blir det helikoptertur på dere, uansett nyttårsraketter eller ikke, tror jeg nok min kjære blir ganske misunnelig på dere...en 5 min kjøretur til sykehuset blir nok ikke akkurat nok spenning! Jeg var ute med Sea-king (redningshelikopteret) i forbindelse med min jobb i fjor høst, og min kjære samboer er enda grønn av misunnelse...hehe...gidder ikke si til han at det ikke var så gøy )
SpongeBob Skrevet 23. november 2006 #36 Skrevet 23. november 2006 Gubben maste også om helikopter helt til jeg påpekte hvor alvorlige ting ville være for meg og arvingen hvis det skulle være aktuelt, han har holdt kjeft siden...
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #37 Skrevet 23. november 2006 vi får håpe du slipper helikopter da...
Hanne og jentungen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #38 Skrevet 23. november 2006 Da skal jeg bake boller med sjokolade inni og lage mange liter med kakao og krem:)) Yummy:)
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #39 Skrevet 23. november 2006 hva er det du går på egentlig? kan du sende noe oppover til Trøndelag? Jeg syns jeg har fått gjort masse idag - dvs levere og hente lilletrollet i barnehagen, rydda stuebordet, gjort klart en klesvask og bært opp noen rene klær... that's it..
Hanne og jentungen Skrevet 23. november 2006 Forfatter #40 Skrevet 23. november 2006 Hva jeg går på? Nei ikke vet jeg, men energi det har jeg mer enn nok av:)
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #41 Skrevet 23. november 2006 send litt oppover hit da.... må forøvrig skryte litt av meg selv - jeg har gått gjennom alle papirer (regninger, kvitteringer, info, bank-brev osv) fra juli og fram til nå! Satt inn i perm, laga oversikt, i det hele tatt. Nå har jeg igjen stålkontroll på økonomien i Casa Ka-ping
Gjest Skrevet 23. november 2006 #42 Skrevet 23. november 2006 Flink du er da! Jeg holder på å leite meg ihjæl etter en ringperm med div. kvitteringer, men finner den ikke! Flytta inn her 1.mars... Skulle funnet igjen kvitt. på spisebordet mitt for jeg må bestille klaffer til jul.... Julaften blir hos oss i år, med baby enten nyfødt i fanget el reiseklar til føden er det enklest, dessuten har vi over dobbelt så stor plass som mamma som eg er vert i år...
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #43 Skrevet 23. november 2006 åhjelp... aldri i verden om julaften hadde blitt hjemme hos oss, uansett om vi har diger plass! Flytta inn her i juli/august, så vi har ikke kommet HELT i orden enda nei... og fra og med imorra er kjøkkenet ribba og skal bygges opp igjen, så eneste matmulighetene er brødskiver eller rett-i-koppen-mat fram til nykjøkkenet er satt opp - noe som forhåpentligvis ikke tar så innmari lang tid... nåneidu, her blir det pinnekjøttmiddag for familien hos oss lillejulaften, resten skjer hos mamma Og gudene vet når det blir unge... trodde jo det kunne skje omtrent når som helst, helt til dustejordmora mamma prata med sa at selv med modningskynnere kunne en bli overtidig... blæh!!!
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #44 Skrevet 23. november 2006 Ja for DET var jo et veldig sammenhengende og lettlest innlegg... jeg tar kvelden jeg, og fortsetter heller twilight imorra Nattinatt!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #45 Skrevet 23. november 2006 Blir broderen (utdanna kokk) og mamma som skal ordne her uansett, så det går nok bra, men så har jo vi kjøkken og 3 nyoppussa etasjer og, da... God natt!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå