Gå til innhold

Kjære DIB-jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg at jeg i det siste har mottatt sååå mye DRITTKASTING og heksejakt her at jeg blir helt oppgitt!

Først får jeg kritikk for å ha blitt gravid igjen (greit nok det hvis noen har en mening om det, men disse anonyme kommentarene blir bare LITT for dumme og slemme)

Så er plutselig datteren min en babyborndukke og så har hun jammen meg fått downsyndrom!!!!!!

Jeg vurderet lenge om jeg skulle legge ut bilder av datteren min eller ikke. Jeg valgte til slutt å gjøre dette fordi jeg stolte på menneskene her inne...Men det skulle jeg tydligvis ALDRI ha gjort!

Så kall meg gjerne feig, men nå har jeg fjernet bildene og vil ALDRI legge de ut igjen. Dere drittsekker fortjener ikke å se datteren min! Hun fortjener så ufattelig mye bedre enn dette.

Jeg har vært igjennom et helvete de siste måndene og dette er det siste jeg trenger nå. Jeg har valgt å fortelle mye her fordi det har vært så fantastisk mange hyggelige jenter som har vært til god støtte for meg, men nå det tydligvis er en jeg til og med har pratet med på MSN som er en av de værste drittsprederne så kan jeg visst ikke stole på noen lenger, og dette blir jeg så utrolig lei meg for...

Så nå dropper jeg DIB, orker rett og slett ikke å være her lenger og til dere som har meg på msn: har lagt til de få jeg stoler på til den nye adr.

Og du/dere som har gjort dette: FY FAEN se å få dere et liv!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lagt til meg da?? *smil* jeg vil gjerne prate og bli kjent med deg vennen... synd at det finnes slike slemme jenter her på dib... *mamma'n til Emma*

Skrevet

Ja,ja.. Dumt du velger det da.. Husk at det fortsatt er mange hyggelige jenter her da, bare synn det blir en mindre nå som du forsvinner! Jeg kjenner ikke deg så godt, men har jo fulgt med på deg og historien din og synes det er kjempe dårlig at en eller flere her inne er så kjipe med deg!!! Lykke til videre til deg og den vesle jenta di da!!

Skrevet

Ikke bry deg om de som er stygge.

Det er fåtallet, vet du!

All ære og respekt til deg som ikke tok abort, selv om du er ung mor.

Og er sikker på at datteren din er helt herlig og absolutt nyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig!!!

Klem fra ei som ikke er så ung, men som har vært ung mamma engang

Skrevet

uff... skjønner ikke at folk kan vere så frekke! Skjønner gost at du vill kutte alt ut og ta bort bildene:(

Veldig synd at noen må opføre seg som noen dritt kjerringer!

Syns du virker som en kjempe flink og tøff jente! synes det er tøft gjort av deg og ikke ta abort selv om du er i en tøff periode! Stå på!

Å til dere som slenger dritt: FÅ DERE ET NYTT LIV, Å IKKE OPPFØR DERE SOM NOEN FORBANNA DRITTUNGER!!!

har ikke sett på hjemmesiden til jenta di enda. Har ikke msn her:( er med min søster. Men skjønner visst du ikke vil vise det til noen.. Noen folk er faktisk bare ikke til å stole på desverre:(

Skrevet

ikke bry deg om dem du :) har selv fått høre at datteren min er stygg og at jeg er en fæl sminkedukke, at jeg jobebr som prostituert o.l.. Kommwr tydelig frem hva slags personer det er som sitter å skriver sånne ting.. Send helelr en mail til moderator om å få fjernet anonymknappen og innleggene det gjelder..

Skrevet

Hev deg over de som er slemme... flertallet her er hyggelige mennesker...

Vil bare ønske deg lykke til med nora sofie og lille spiren...

Ønsker dere alt godt!!

mange klemmer!!

Skrevet

Hei vennen! :)

Okay - her kommer min lille tale til deg..

Helene, du er en SÅ utrolig sterk jente! Jeg kan si med hånden på hjerte at jeg aldri har snakket med en med større pågangsmot enn deg! Du er en så flott jente som jeg har masse, masse respekt for! Du er nydelig tvers igjennom - å det vet du! Og når det kommer til den lille prinsessen din - hun er noe av det skjønneste jeg har sett i hele mitt liv! Så liten, men SÅ utrolig sterk! Også så perfekt som hun er! Så totalt perfekt!!!!

Det finnes ingenting her i verden som kan få meg til å forstå visse menneskers grusomhet, å det er så lett å si "hev deg over det".. Men ting sitter, know all about it! Men du vet, familien din vet, jeg vet, vennene dine vet, vi alle vet at datteren din er et lite mirakel, et vakkert lite mirakel!!!! Hun er noe av det nydligste og mest uskyldige jeg har sett i hele mitt liv, vennen!

Og at dere skal ha en liten en til er jo bare bra! :) Jeg VET at det er en rolle som du og samboeren din kommer til å klare helt perfekt - se hva dere har vært igjennom det siste halvåret liksom! Dere er sterke!!! Dere er så utrolig sterke!!!

Man vil alltid møte på mennesker som mangler sine sosiale antenner, man vil alle treffe på personer som ikke vet hva respekt er! Hvor det gikk galt under oppdragelsen dems - det får være dems problem! Men så lenge du og dem du bryr deg om vet at dette er noe dere vil takle, så lenge du vet i hjerte ditt at Nora Sofie er det vakreste som finnes - så spiller det faktisk ingen rolle hva slike lavmålte mennesker sier!

All respekt til deg, søta! All respekt til deg og samboeren din!!!

Jeg tenker masse, masse på dere! Og det er så leit at det finnes slike mennesker som ØNSKER å dra dere lengre ned.. Men igjen - dere er sterke!

Ta vare på deg selv, vennen! Og gi prinsessen et nuss fra oss! <3

Klem fra Hege & Emilia! <3

Skrevet

helt utrolig at folk kanvære så kaldhjerta..

gratulerer med jenta de, og kos deg med henne og den kommende magen...la oss håpe den lille velger å komme tiol termin denne gangen..

gratulerer nok en gang :)

Skrevet

hæ det er kanskje det dummeste jeg noensinne har hørt;)! misunnelse heter det.

Skrevet

blir helt matt av sånt jeg :) unnskyld at de ser ut som jeg var drita når jeg svarte på dette innlegget foresten :) Liten satt på fanget mitt da jeg skrev hehe..

Skrevet

Tusen takk for støtte!!! Nå har jeg fått være litt sint en stund og har bestemt meg for å prøve å komme tilbake hit...håper at det blir hyggeligere her denne gangen...Håper det hjalp å få fjernet den stygge anonymknappen...

Men til deg anonym som innrømmet å ha skrevet dritt til meg! Kan ikke du legge ut msn adr din, så skal jeg bevise for deg at babyen min ikke er en dukke! Så er jeg villig til å tilgi deg og gi deg en ny sjanse hvis du vil det...er så dumt å bruke tiden på å krangle!

Skrevet

Hei 87_jenta=)

Så koselig å se at du er tilbake=) Har ikke skrevet til deg før, men har fulgt med på historien din en stund, for har en liten prematur selv(som ikke er så liten lengre men...=) Nå er hun 1år, men født i uke 29..Håper det går bra med lille Nora din, fikk sett bildene dine før du stengte siden, og må bare si at hun var helt nydelig.. Håper det går bra med deg og den lille i magen også. Hvor i Sverige bor dere forresten. Samboeren min er også svensk, men vi bor foreløpig i Norge...=) bare spør om du lurer på noe ifht premature eller noe da...og velkommen tilbake...=)

Skrevet

Takk for det lille fis (hihi) Godt å høre det har gått bra med din premature...

Vi bor ikke så langt i fra grensen til norge i hvert fall :-P

Tusen takk jeg synes og hun er nydelig ;)

ha en fin dag!

klem

Skrevet

Nå leste jeg nettopp at du får henne hjem på mandag!! (kjeder meg litt så leser ALT i dag...hihi) Så spennende det blir da!!! Husker da vi fikk med snuppa hjem,kunne ikke slutte å smile...=) Da veide hun 1900g....helt sykt i ettertid at jeg turte, men da ville vi bare HJEM=) Hva veier Nora nå da?

Ha en fin dag du også, og masse lykke til videre..=)

Skrevet

oi da var hun liten! Nora er en liten reser når det gjelder mat og vekst. (hmmm lurer på hvem hun har arvet den apetitten fra? :-P)

så nå er hun ca 2400 gram og ca 44 cm lang (sist jeg sjekket tallene da, de står jo i journalen hennes)...

vi snakkes. nå skal snuppa ha mat (er hjemme på dagspensjon vettu)

klem

Skrevet

Ja, hun var liten, var 34 uker når vi fikk henne med hjem, 6uker før termin..da fullammet hun, så hun var KJEMPEflink! Og det er jenta di og! Kos derepå permisjon!! Vi snakkes=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...