Gå til innhold

thi hi, dette er stas...


line-pine

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var jeg plutselig gravid. Bestemte oss for at det var på tide å forsøke å bli gravid, så jeg slutta på zerasette p-pillene mine som funker sånn at du ikke har mensen i det hele tatt. Og nå etter en måned har jeg fått et kryss og to streker på testene, så det gikk veldig raskt. så da er jeg vel i denne klubben, og håper på å kanskje bli litt kjent med noen andre her også. Vi er så glad!

 

Oslo-triller blir vel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei :D

 

Ja, er kjempe stas, går med lykkefølelse hele dagen jeg :) Har hatt 4pp, så er glad det klaffet nå! blir koselig med augustbaby!

 

Hvor gammel er du og sånt da, og når har du ca. termin?

 

Jeg er 23 fra trondheim, mitt første barn, termin ca. 1august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gravid! Min kjære og jeg hadde snakket en stund om å få kjærlighetsbarnet vårt, og allerede etter første forsøk viste testen to streker :)

 

Utrolig å vite at om 8 måneder får vi babyen vår!

 

Jeg er 22 år fra Trondheim med termin 1.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så hyggelig! Er vel sånn når det er første gang. Så stort skritt å ta, men likevel helt riktig når det først har skjedd.

Jeg er 25 år og egentlig trønder, men har bodd i oslo i 7 år nå.. Har regnet litt på det og tror jeg har termin rundt den 7.aug. Så det er supert!

 

Vi er i samme bås:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant? kjempe rart! om 8 mnd tar livet en helt ny vending. Gleder meg til å konsentrere meg om noe annet enn meg selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei baby i august!!

 

Hvor i trondheim er du fra da?

 

Har vokst opp på nardo jeg, men bor nå i kongensgata.. er nok ikke helt ideelt med tanke på småbarn i huset, men har tenkt å bo her noen år til :) hater å flytte!

 

Og hva gjør du til vanlig? jobber? studerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Spindel med spire!

 

Samboeren og jeg har nettopp kjøpt oss leilighet på Hallset. Helt tilfeldig at vi endte opp med en 3-roms leielighet, hvem kunne vite at vi allerede noen måneder senere skal begynne å innrede barnerom!

 

Jeg går siste året på HiST, rekker akkurat å bli ferdig før go-klumpen vår ser lyset!

 

Hva gjør du da? Også student?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei baby i august!

 

Akkurat det samme har vi gjort. Kjøpte oss en 3-roms på st.haugen, og til sommeren blir vi tre;) Det er så fint! Hvordan er det når du studerer? Blir studielånet ditt gjort om til stipend dette siste året? Jeg er skuespiller, men vurderer å studere litt etter nyttår men er ikke lysten på noe mere lån..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann ja :)

 

har kjøpt tre-roms i sentrum jeg, så har jo faktisk plass til en til her jeg også ja :)

 

Jeg går på Dragvoll, studerer litt av hvert, begynte på media, men har hoppet over til nordisk.. trur jeg blir ferdig til høsten, får se om jeg klarer å ta de siste fagene da. Tenkte bare at jeg kunne lese litt hjemme (skal bare ta en eksamen da), får vel litt tid håper jeg!

 

Ellers jobber jeg litt ekstra på IKEA, er ikke all verdens man får i studielån :/ Samboeren min jobber i SFO, så han har litt erfaring med unger da heldigvis, for jeg har NULL erfaring, har aldri skifta bleie eller noen ting, så dette blir ganske spennende i grunn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...