Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Du også vennen min:-) Har ingen fine bilder her men du får lage deg et oppi hodet istedet for - gjerne et av en fin engel:-)) Sove søtt på puten din:-) ps....Så våknet hun igjen.......her er det liv rai rai Nattinatt!
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Sweet dreams!!! Snakkes vel i morgen tenker jeg ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå