Gå til innhold

Hjelp! Noen strikkersker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan snakke om ammetåke de luxe...

Gubben kom hjem med garn og bestilte seg sokker. Greit nok det, går i gang og strkker jeg... Men nå har jeg kommet så langt at jeg skal felle av til hel - og alt stopper opp. Jeg har GLEMT hvordan jeg gjør det - og jeg har strikka sikkert minst 30 par opp gjennom åra altså. Er det noen som kan hjelpe meg på gli?

Føler meg lur nå altså:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....eh.....nei, dessverre...............men jeg har gjort det en gang eller to jeg også...........men husker ikke..............sorry:-(

Og LYKKE TIL!!!

Skrevet

øhhh....strikket noen minipar til Leah for noen mnd siden. Kan rote frem oppskriften..... men satser på at ett lyst hode har gitt deg svaret før jeg finner igjen den:)

Skrevet

Jeg tenger også å oppfriske det selv - men stikk innom en garnbutikk, gjerne en som har en eldre dame bak disken....Jeg fikk masse hjelp til en genser jeg holdt på med for litt siden av "min" lokale garnbutikk c",)

Skrevet

Sorry, jeg må alltid ringe til mamma eller ha oppskrift :)

Skrevet

Jeg strikker gjerne gensere eller ullbukser til barna, men sokker... Nei, det funker ikke. Har gjort noen forsøk. Det ender enten med spisse hæler, for vide eller for trange "halser" på sokkene eller et eller annet tull. Har derfor bestemt meg for at Ulvang er supert!

Skrevet

utrolig dårlig på strikking disse modne damene... men jeg da? ungripsen, kan jeg strikke hel? nei - men jeg er drita god på skjærf!

:-)

Skrevet

Husker ikke i farten. Har strikket mange sokker i min tid. Skal lete lite, så finner jeg det nokk. Så slapp av.... det kommer.:-))

Skrevet

Tusen takk for bryderiet:-) Fikk ei strikkevant venninne til å forklare meg, så nå er jeg på sporet igjen! Skjønner ikke at det er mulig å bli så fjern jeg...

Skrevet

he he eh eebhheheheh heeh

du er jo helt klart ikke alene, så jeg skjønner godt at det går ann jeg!

:-)

Skrevet

Så fint. Har funnit den... Så bare si ifra hvis du trenger den allikevel:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...