phantomet Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Idag har jeg vært hos legen. I frykt for at jeg holder på å få akutt brystbetennelse eller hissig angrep av sopp ringte jeg fastlegen. Han var desverre ikke der, men jeg fikk time hos en annen kvinnelig lege. Denne legen var superhyggelig, kjempe sjarmert av måka og praten gikk som om vi var venninner. (Litt rart igrunnen, men en annerledes positiv opplevelse!) Legen hørte på den jeg hadde å si, og kort fortalt stilte jeg vel diagnosen på egenhånd, og hun skrev resepten på middel for å fjerne sopp på puppen.. (Har en vanvittig svie som blir dramatisk verre under og etter amming....og varer frem til neste runde) og så tok hun prøve for å bekrefte eventuelt avkrefte diagnosen. Jeg spurte om det var et poeng å behandle måka, og det var det. Så i kveld har jeg penslet munnen til liten tass, noe han ikke skjønte noen ting av... Nå håper jeg virkelig at dette er årsaken til smertene jeg har og har hatt de siste dagene. Er på nippet til å gi opp ammingen, for det er så sinnsykt vondt...men skal nå klare å bite sammen tennene mens tårene spretter, dersom denne behandlingen viser resultater raskt... Krysser fingrene for at det ikke er betennelse i emmingen, for det ville være surt med tanke på dåpen som er nært forestående. Føler ikke at det er feber på gang, men legen mente at det kunne komme raskt dersom det viser seg å være betennelse...
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 uff, dette var kjipt! får håpe det "bare" er sopp da..... fader altså, typisk at det skal komme nå.... det sier PANG hvis det er brystbetennelse, sies det - men det vet du jo. .-) æsj min venn, god bedring kjære deg! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Uff så dumt da!!! Håper det hjelper det du har fått:-) Men om det er betennelse på gang så TA KONTAKT MED EN HOMEOPAT SNAREST!!! Har selv sett homeopati snu brystbetennelse fra nesten 41 i feber til "stå opp av sengen og ikke vondt i brystet"-tilstand i løpet av få timer:-))) GOD BEDRING OG KRYSSER ARMER OG BEN!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Au, au, au!!! Håper du har fått skrevet ut et vidundermiddel som virker superraskt!! Typisk at noen dukker opp når man stresser og forbereder!
Reveenka Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Å, du er kjempeflink som holder ut! Ikke moro når ammingen blir vond - jeg skal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jeg også! c",)
Gummelillan Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Huff da, det hørtes ikke godt ut!!!!!!!!!!!!!!! Håper det er bedre i dag???? Stooooor godbedringsklem fra meg
Gummelillan Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Men du? Kanskje det rett og slett er kroppens måte å få deg til å skjønne at du skal ta det litt med ro og at superwomankostymet av og til også trenger hvile? Dette er en ordre; 1: Skriv opp på listen at du trenger en hvil. 2. Sett deg i sofaen, legg beina på bordet og hvil 3. Huk av på listen :-) Frisk nå?????
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 He he, du bør følge rådet til Gummelillan... Spøk til side: au au au!! Håper du får tak i noe som hjelper!!
La Perla Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Huff, ja håper du slipper brystbetennelse. Det er noe herk. Ikke hyggelig med sånt i forbindelse med dåp heller, nei. Tenkte litt på den erfaringen med den kvinnelige legen: Jeg hadde også en sånn rar, men morsom erfaring med kvinnelige leger på min alder. Pet var i forbindelse med et poliklinisk inngrep i - eller ved - underlivet (!). Legen og assistenten var kvinner på vår alder, og utrolig hyggelige, med en fantastisk kjemi seg imellom, som smittet over på meg. Så der satt jeg i gyn-stolen, i en posituren dere vet, mens de to satt der nede og det var bare prat og tull og latter. Absurd, egentlig.
Ronja65 Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Håper det har blitt bedre. Flott at legen forsto at begge skal behandlas, med eller uten trøske. Det som også kan være lurt er en melkeprøve. Du har en "nesten" nabo som du kan ringe til hvis det ikke blir bedre. Hun hjalp selma62, når hun hadde en kjempestor bryst betennelse og havnet mellom to stoler mellom bærum og riksen. Bare send meg en melding, så får du nr. Klemz og god bedring.
Gummelillan Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Hvordan er formen nå? Blitt kvitt det???
phantomet Skrevet 23. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2006 Synes kanskje at jeg er bedre...men au au au... Før jeg dro til helsestasjonen idag lå jeg og frøs på sofaen mens måka sov... Nå er jeg bedre igjen... Så jeg håper salven jeg fikk fungerer... Måka liker ikke medisinen. Han fikk verdens verste bæsj idag. Og siden han ikke er full av hvitt belegg behandler jeg ham skånsomt...
Trollmora Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 Hvordan går det med deg nå, phantomet? Bedre? Ett lite tips i forhold til brystbetennelse. Ikke glem ullkluter. Hvis du har en tynn ulltrøye så bruk den under skjorta/genseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå