Gå til innhold

80-tallet (Smiske-tråd)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA, sitter her og digger nå jeg:-)) Dette er bare helt topp - ohohoohohohoooooooooooooohooooooo jungle life............

Velkommen inn hit - 80 tallet ruler!!!!!!!!!!!

Skrevet

Oi, skal si minnene strømmer på...

 

Et lite apropos til Saba... På 80-tallet kunne pikelag i fotball sende inn lagbilde av seg selv til bladet Det Nye, så fikk de drakter i premie. Det gjorde vi også - og fikk drakter med reklame for Saba Self Sit i stor skrift over brystet. Skal si gutta hadde det moro - HEIA SABALAGET!!!

 

Velkommen inn hit:-)

Skrevet

Oi, den var bra! Så forresten Grimm og gru på tv sist jul. Håper den kommer denne jula også, så jeg kan stemme i: Mummy is home, so you can open the door... Sitter som spikra den sangen :-)

Skrevet

Flere som har spilt fotball med SABA på drakten, ja!

Me too...

Skrevet

Ååå så bra side:-) minnene strømmer på.

Klikket meg inn på musikksiden og Mashmelodien.

Småklining med min første kjæreste som jeg synes lignet veldig på Rob Lowe ( i dag litt for lav, litt for rund, fortsatt like snill men definitivt ikke Rob Lowe)

 

Isba støvler, skinnsekk, Deguy, togaparty, Last Christmas ++++

 

Back to the eigthees - det var tider, jenter.

Skrevet

You're in!!!!!

 

Utrolig bra link. Har skikkelig mimra og ledd rått her nå. Følte meg rimelig truffet her ;-) Med det som sto om barnetv må ha vært fra 70-tallet for det også traff helt blink og mener da jeg hadde sluttet med barnetv da 80-tallet kom?

 

Vel, uansett; Velkommen til oss. Her har vi det trivelig - og med tilstrømingen av de mer "unge" de siste dagene tyder det på at ryktet går ;-)

 

Hilsen Creations distriktssjef i Trondheim på 80-tallet

Skrevet

Beste søknad jeg har sett så langt! miremimre...c",)

 

Skrevet

Denne søknaden MÅ innvilges prompte!!

He he, mange gode minner her ja!

Husker jeg var dødsens misunnelig på dem som bodde i Oslo og hadde Sky Channel med Pat Sharp. Hjemme på Sørlandet hadde vi NRK og Dansk Radio (!!!)....

 

På ungdomsskolen kom jeg for sent en gang i uka. Skolen begynte 8:30, kiosken åpnet 8:30 og den dagen det kom nytt nummer av DetNye måtte jeg velge mellom å komme tidsnok eller få med meg siste DetNye. Valget var enkelt, spør du meg... Nedsatt oppførselskarakter... pytt pytt! Jeg sier bare Svar Oss Søren :)

 

Velkommen inn hit, Foringsautomaten!

Skrevet

Hehe! Var det ikke han Yan Friis som var Søren, forresten?

Skrevet

Denne smiske tråden holder lenge, velkommen skal du være.

 

Bra med kreative søknader her, ikke forstår jeg at alle her husker dette så godt, vi er jo bare i slutten av 20 årene hele gjengen.......eller???

Skrevet

Jupp, det var han. Husker jeg ble litt skuffa da det ble avslørt mange år senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...