Gå til innhold

Er Henrik oppbrukt?


&KJ&

Anbefalte innlegg

Synes navnet er kjempefint, men prøver egentlig å styre unne der verste poppisnavnene siden jeg har et selv. Jeg klarer likevel ikke å gi helt slipp på navnet. Kjenner ikke mange som heter det, men ser jo at det ligger høyt på statistikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henrik er et kjempefint navn. Mer klassisk enn poppis synes jeg, men det er jo et definisjonsspørsmål (er et navn pop lenge nok så vil det jo etterhvert gå over i kategorien klassisk).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dem som sier at Henrik er mer klassisk enn poppis. Det er noe med at det har holdt seg langt oppe i veldig lang tid, og aldri være heeelt øverst, men heller aldri falt ut av bruk.

Henrik, Fredrik, Erik og Andreas er typiske slike klassiske guttenavn

Helene er det eneste jeg kommer på i farten på jentesida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tilbakemeldinger. Det stemmer godt overens med det jeg tenker selv egentlig. Storebror heter Jakob, og jeg synes de to navnene passer godt sammen. Eneste dilemmaet er at en venninne jeg ikke har så ofte kontakt med har en sønn som heter Henrik. Han er snart 7 år og vil derfor aldri bli lekekamerat med min gutt uansett. Hadde dere da brukt navnet selv? Vil uansett spørre vedkommende om hennes mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Henrik er tidløst og flott. Det kan da ikke være noe problem at du har ei venninne med en 7-åring som heter det samme, særlig siden dere ikke omgås mye. Men syns det er fint av deg å spørre henne om det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et nydelig navn! Tror ikke det er så mye brukt, jeg. Kjenner kun en som har det navnet.

Gå for det du! Utrolig flott navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...