Gå til innhold

jeg liker dere altså..... bra damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare si det!

jeg lærer og leser og føler og tenker o grubler og tenker på og føler for og er opptatt av.... mulig det har gått helt over styr, men jeg føler ikke det! jeg syns det er topp å ha dere, tusen tusen takk!

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk selv dritgrei!!!

Så fint med deg som er så åpen og uten fordommer:-) Det er dritbra og jeg heier på deg:-)) Du lærer oss gamliser mye med å være deg og det håper jeg du fortsetter med:-))

Skrevet

Du er jo en liten going Dritgrei! Vi lærer litt av deg og du lærer litt av oss:) Men mest av alt lærer vi alle at alder ikke har noe med intelligens og fornuft å gjøre...(mest fornuft da, for alle vet at vi blir klokere jo eldre vi blir...hoho..)

Skrevet

Jeg liker deg også - driiiiitmye dritgrei!

Skrevet

Jeg liker deg også, Dritgrei!!! Masse, masse, masse, masse!!!!

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Jo flere vi er sammen, er sammen,er sammen

Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir tralllllaaallaaaa....

Dine venner er mine venner og mine venner er dine venner...

Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir

hei hei dritgrei.... vi liker deg også. Man blir ikke vis av alder, det blir man av erfaring.

Skrevet

hahahaha... uten fordommer my ass!

Skrevet

så er vi med, sammen for livet - sånn kans det skje, vi ser at det gror. så er vi med sammen for livet, sammen for livet en sang...... og et kor.

Skrevet

Jeg liker deg også! Du setter stadig i gang spennende "samtaler" der vi alle må kjenne etter hva vi mener og får prøvd det på hverandre. Tusen takk for det!

Skrevet

alltid spennende å se hva du kommer med,super dritgrei er du=) Må nok innrømme å blitt litt hekta her inne..Sånn som nå skulle bare svippe innom nettbanken før middag, og hva skjer: her sitter jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...