dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 ville bare si det! jeg lærer og leser og føler og tenker o grubler og tenker på og føler for og er opptatt av.... mulig det har gått helt over styr, men jeg føler ikke det! jeg syns det er topp å ha dere, tusen tusen takk! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Takk selv dritgrei!!! Så fint med deg som er så åpen og uten fordommer:-) Det er dritbra og jeg heier på deg:-)) Du lærer oss gamliser mye med å være deg og det håper jeg du fortsetter med:-))
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Du er jo en liten going Dritgrei! Vi lærer litt av deg og du lærer litt av oss:) Men mest av alt lærer vi alle at alder ikke har noe med intelligens og fornuft å gjøre...(mest fornuft da, for alle vet at vi blir klokere jo eldre vi blir...hoho..)
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Jeg liker deg også - driiiiitmye dritgrei!
Urtete Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg liker deg også, Dritgrei!!! Masse, masse, masse, masse!!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Jo flere vi er sammen, er sammen,er sammen Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir tralllllaaallaaaa.... Dine venner er mine venner og mine venner er dine venner... Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir hei hei dritgrei.... vi liker deg også. Man blir ikke vis av alder, det blir man av erfaring.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 hahahaha... uten fordommer my ass!
dritgrei hei hei! Skrevet 23. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2006 så er vi med, sammen for livet - sånn kans det skje, vi ser at det gror. så er vi med sammen for livet, sammen for livet en sang...... og et kor.
Maud Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Jeg liker deg også! Du setter stadig i gang spennende "samtaler" der vi alle må kjenne etter hva vi mener og får prøvd det på hverandre. Tusen takk for det!
Superlis Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 alltid spennende å se hva du kommer med,super dritgrei er du=) Må nok innrømme å blitt litt hekta her inne..Sånn som nå skulle bare svippe innom nettbanken før middag, og hva skjer: her sitter jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå