spuntemor Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Huff, nå har jeg mast mye om disse navnene, men vi lider av akutt beslutningsvegring og gutten vokser... Har nesten bestemt oss for Ludvig. Hvilke assosiasjoner får dere til det navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 d e fali d... fint navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Del Skrevet 22. november 2006 Klassisk, veldig pent. Får veldig gode assosiasjoner når jeg hører det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 22. november 2006 #4 Del Skrevet 22. november 2006 Ludvig er for meg et veldig "ordentlig" navn. Det er liksom ikke noe tull med Ludvig, litt som Henrik og Kristian. Finfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Del Skrevet 22. november 2006 Bare gode... Fint og tøft navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Del Skrevet 22. november 2006 Flåklypa selvsagt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Del Skrevet 23. november 2006 Det er jo sååå søtt =) Flåklypa ja... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 23. november 2006 #8 Del Skrevet 23. november 2006 Ludvig = Flåklypa...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 Utrolig koselig navn! Synes det er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. november 2006 #10 Del Skrevet 23. november 2006 Synes det er et flott navn! Kommer ikke på noen assosiasjoner foruten Beethoven, og det er jo ikke akkurat noe negativt Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 23. november 2006 #11 Del Skrevet 23. november 2006 Det blir flåklypa. Ellers forbinder jeg det med dyr... kanin og hest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 23. november 2006 #12 Del Skrevet 23. november 2006 Tenker paa Flaaklypa da ;o) Men ogsaa paa franske konger, Ludvig paa fransk er Louis. Jeg liker veldig godt navnet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 23. november 2006 #13 Del Skrevet 23. november 2006 Tenkte Beethoven med en gang, og det er jo ingen dårlig assosiasjon! Tenkte også på franske konger, Louis. Ellers er jeg enig med hun lenger oppe, som skriver at det er et skikkelig navn, i samme bane som Henrik og Kristian (men litt mer spesielt). Gå for det! Kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #14 Del Skrevet 23. november 2006 beethoven holberg lakrisbåter den fine fine onkelen min bra navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morango 29.05.2007 Skrevet 24. november 2006 #15 Del Skrevet 24. november 2006 er enig med de over meg. Et bra staut og ordentlig navn med fundament. Selvfølgelig litt flåklypa men det er som med Frida(med hjertet i hånden) Ronja(røverdatter) og Elias(Båten). Selv vet jeg om to Haakon Magnus. Kronprinsen? Nei, de er begge mye mye eldre enn ham.. Poenget er at det ligger litt assosiasjoner i alle navn. Men Ludvig er bra det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 24. november 2006 #16 Del Skrevet 24. november 2006 Koselig navn! Gutten vår het Ludvik et par dager, men så ombestemte pappa'n seg, så ble det Emrik. Men av og til skulle jeg ønske han het Ludvik, liker det så godt (Men jeg liker jo Emrik også, og navna passer jo ikke sammen, Emrik Ludvik he he...) Så gå for Ludvig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 24. november 2006 #17 Del Skrevet 24. november 2006 Emrik var jo mrosomt! Minner meg om mumrik, som er en utrolig flott karakter i mummi - og da tenker jeg på BØKENE og ikke bare film og tegneseriene! Ludvig er fint, bittelitt lugg i lyden når man skal si det! Men fint, poetisk, eventyr og allikelvel solid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #18 Del Skrevet 25. november 2006 jeg tenker på en død mann vi kjente fra voss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhizopus Skrevet 3. desember 2006 #19 Del Skrevet 3. desember 2006 En gammel nabo som satt i rullestol.. Og flåklypa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #20 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjempekoselig, kjempegodt og kjempenydelig guttenavn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #21 Del Skrevet 3. desember 2006 Fikk litt mer kongelige assosiasjoner jeg da =) Ludvig den 8. Ludvig den 16. osv... =) Søtt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #22 Del Skrevet 5. desember 2006 Verdens beste pappa!!! Min da altså! Kjempestilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå