Gå til innhold

Da var det min tur til å komme lettet tilbake fra UL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare en i magen og det står bra til! Veldig tilfreds med det.

Eneste som bekymrer meg litegrann er at jeg må tilbake på fredag å måle nakkefolden for legen fikk ikke målt i dag, fosteret lå så dumt til. Jeg er 13 uker på vei. Trodde ikke det var så vanlig å måle, jeg er jo ikke spesielt gammel heller (dvs. 30 år)?

Ja, ja, det legen kunne se så bra ut i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at de måler nakkefolden er vel en av grunnene til at vi har denne ultralyden, er det ikke det da? Slik jeg fikk forklart sist gang i allefall. Kanskje like så greit at det var bare en der inne, hvis du har gruet for at det skulle være to :)

Skrevet

Nei, nakkefolden ses ikke på ordinær UL, den ses bare mellom uke 11 og 13, tror jeg. Det kan være tegn på Downs syndrom og evt. andre feil dersom den er stor. Det var jo tilfeldig at jeg var på UL akkurat nå, var henvist til tidlig UL pga blødninger og mistanke om tvillinger.

Skrevet

Heisann! Skjønner godt lettelsen din ja:-) Sov utrolig godt i natt jeg!

Babyen viste seg ikke frem slik at dere vet hva dere får da?

Fikk forresten ny termindato av legen jeg - 30 mai, så det var to dager frem.

Skrevet

Nei, den viste seg ikke fram (er det ikke også for tidlig å se?). Uansett, mannen min vil ikke vite kjønn, så da blir det vel ikke til at vi spør om det. Legen mente jeg var 13+2 i dag ut fra str. på fosteret, jeg vet ikke om det endrer termin litt, kanskje to dager, slik som med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...