Gå til innhold

Robin (Evt. Robin Andrè) Berget skal gutten vår hete...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sløyf for all del Andre navnet bak, blir så harry etter min mening..men hver sin smak.

Hadde ikke valgt et slikt fornavn på gutten min, setter det i samme bås som Jonny, Ronny, Roger, Kim Andre og andre Harrye navn... men dog bare min mening;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om hva folk synes, og da får du la de være anonyme :)

 

Robin forbinder jeg med en pøbelmaker og rampegutt - en man ikke kan stole på.

Derfor like jeg ikke navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at når du spør sånn, og hihi'er etterpå, så er det en fleip.

 

Men det hadde jo være å add insult to injury som det så dekkende heter på nynorsk å toppe kombinasjonen Robin og André med å sette aksenten feil vei på e'en. Robin AndrÆ, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG, håper for barnets skyld at det ikke blir gutt, men at det heller blir Line Victoria som du skrev lenger nede på Navnedebatten. Selv om det gir automatisk assosiasjoner til hun hyper dama fra Mess TV eller frokost tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig...NOT!

Vi skal kalle jenta vår for Cassandra Michelle, er det ikke nydelig?? I dåpen skal vi ha marengs og bløtkake, og alle skal ha blondeklær ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Robin er så værst, jeg.. Tenker litt på kompisen til Batman og Kristoffer Robin, begge to er snliie og gode gutter.. Ville iallefall ikke puttet det i kategorien med Ronny, Jonny & co.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Robin er fint jeg... Helt ærlig så syns jeg Robin er finere enn Lucas som jeg føler alle bruker....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...