mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 var for slimhinner, et eller annet.... Jeg holder på å bli gal, kan jo ikke reise meg før jeg blør igjennom...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Ryllik te, fås kjøpt i helsekosten, men tror den kun finnes i løsvekt:-) Den styrker slimhinnene i hele kroppen, men går spesielt inn og virker på slimhinnene i livmoren, slik at den styrkes og ikke blør så lett:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Takk. Tusen takk
lana<3 Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 attpåklatten....helt utenfor tema dette men jeg har svart på den ene tråden din....kan ikke du gå inn og lese og oppdatere meg hvordan det går med "skrukketrollet" ditt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 He he, feil attpåklatt dette!!! Du mener nok =0)attpåklatt kom 08.09.06(0= hilsen fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå