mamma til yalisa Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg fikk henvisning til Fysio terapaut allerede i uke 17. Men måtte avbestille timen pga brann i blokken jeg bodde i osv. Vært kaos i over 1 måned nå med flytting to ganger osv. Men nå er plagene så store at jeg må komme meg til en time. Er nå i uke 27 Noen som har erfaring fra Fysio, og vet om det hjelper? Har gått til fysio tidligere for muskelplager, og følte ikke at hjalp. Men er passe desperat nå. Ender snart med krykker om ikke noe blir gjort. Vet dere eventuelt om noen i Oslo som er flinke? Takk for svar :-)
ceso Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 jepp!! jeg går på fysoterapi og har gjort det i snart 4 uker. må ærlig innrømme det at hadde jeg ikke gått på det hadde jeg nok vært med krykker eller lignende nå. blir massert og myket opp en gang i uka og det er rene himmelrike for meg om dagen!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Fysio er absolutt å anbefale, men jeg har hatt enda mer hjelp av akupunktur. Fikk bekken plager allerede uke 14 men holder det i sjakk med nåler, kan gå opptil 2 km uten smerter idag, men er veeeldig påpasselig å hvile med èn gang jeg får vondt.Det funker bra:-) Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 det kommer litt ann på fysioterapauten da ser det ut som - jeg gikk til fysio 2 ganger pr uke, og alt han gjordt var å sette strøm og varme på korsryggen min -merket ikke en dritt forskjell...Han tok faktisk ikke på meg engang, bare satte på de strømdingsene så fikk jeg igge på en hard ukomfortabel benk i 20-30 min, så kom han å tok av dingsene, og ferdig med det... Så sørg for å komme deg til en god fysioterapaut i alle fall! Nå går jeg ti naturterapaut en gang i uken og får masert opp , og det hjeper mye bedre!!
Søtnosmamma Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Jeg går til fysioterapaut. Hun tar ikke så mye på meg heller annet enn et par sjekker innimellom. Ellers er jeg med i gruppetrening for flere med bekkenløsning. Vi gjør mye øvelser for å stabilisere bekkenet. Jeg er kjempefornøyd! Etter at jeg lærte å stabilisere bekkenet og bli mer bevisst har de mest intense smertene gitt seg. Spør legen hvem du bør gå til så du får komme til noen som vet hva de snakker om. Her i Trondheim fikk jeg anbefalt to damer.
mamma til yalisa Skrevet 22. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2006 Takk for svar :-) Ja jeg får prøve ihvertfall, for føler at jeg ikke klarer stort slik som det er nå. Går ut over datteren min, og mannen min dette også. Orker jo ingenting, for gjør vondt. Fått sjekket litt om hvem som er spesialist på bekken plager, så får håpe det hjelper. Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå