Gå til innhold

Hva med Alicia?


godiva med 3 gull

Anbefalte innlegg

Vi venter jente, og har veldig vanskelig for å bli enige kan man si.

 

Våre preferanser når det gjelder navn er milevis fra hverandre.. han liker Margit... og jeg liker IKKE "gode gamle norske navn".

 

På topp har jeg Saga, men det blir veldig nedstemt...

ellers har vi nå Maiken og Alicia...

 

Noen meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alicia er et kjempe fint navn :) Maiken liker jeg ikke noe særli, men de er pågrunn av mindre hyggelige bekjentskaper... Jeg er selv fan av litt spesielle navn, å synsest de urnorske navnene som Knut og Kari er mindre fine... Dere finner nok ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker kajsa også jeg. Jenta vår hette Katja helt til pappan gikk i streik.. hehe. vil gjerne unngå det denne gangen.. Og så kjenner jeg en litt lite hyggelig dame som heter Kajsa...

Er også glad i Maiken, men det er ganske mange som heter det... noe som gjør at det faller litt gjennom for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke kaja.. Synes Alice er pent, men ikke på mitt barn,, jeg er nok sær når det gjelder navn.. og er klar over det selv he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå uttales det jo faktisk temmelig likt på Norsk og engelsk da.. Må vel legge til at jeg absolutt ikke har noe norsk navn selv. og vil vel ikke påstå at jeg synes særlig mange norske navn er fine. Når jeg leter etter navn til mine barn, er det ikke listen over norske navn som blir gjennomsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...