Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg blir så veldig våt syns jeg... Er jo helt klissvått! Ikke slik at det renner eller noe, men..ja..Har bare fått positive reaksjoner på det, men jeg bare lurer på hva som er normalt. Også blir jeg litt flau over et noen ganger, for han trenger ikke å ha tatt på meg der engang også er jeg kjempe våt... Hva er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Sånn har jeg det også, blir til tider veeeldig våt,har bare fått positive tilbakemeldinger på det, men føler noen ganger at det er litt flaut ja. Nå er jeg i fast forhold, tenker ikke så mye over det nå. Vet ikke om man kan si at noe er vanlig når det gjelder dette, men vi skal vel være glad det er denne veien, hadde vært verre hadde det vært tørke;)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Er da mye deiligere å bli fort våt da hvis partnerern har det litt travelt.. tørr sex er ikke så deilig akkurat! Blir veldig fort kjempevåt jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå