Gå til innhold

Bryllupsplanlegger... noen som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye det koster? Noen som har erfaringer med det? Posetive/negative sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke erfaring med det nei, men skal du gifte deg???? hehe... Ble tatt litt på fersken her stine.. ;o)

Klem fra

Skrevet

Hørte om noen som hadde betalt 10000 kr for bryllupsplanlegger, men aner ikke hva de fikk for den prisen!

Jeg lurer litt på å starte som bryllupsplanlegger selv, og tenkte å ta ca 750 kr per jobb, som for eksempel finne lokaler, og booke dem!

Og 10000 kr - 15000kr for full pakke, med alt som må til av planlegging...så lenge brudeparet finner klærne sine selv

Skrevet

Har faktisk vurdert bryllupssplanlegging selv, men når ejg tenekr meg om så er arbeidsperioden MAI-SEPT. Og så har ¨jeg fri november, januar osv. KJEDELIG å jobbe som bare det, har den emst hektiske sesongen når det er sol og sommer og alle har fri.

Skrevet

Jeg tenkte å ta litt planlgging av julebord, firmafester og andre arrangement ellers på året! Tenk hvor greit da, bestemme sin egen arbeidstid, haa mer fri i perioder...deeeeilig!

Men jeg er litt pysen, så jeg tør ikke ta steget...å bli selvstendig næringsdrivende...skummelt

Skrevet

Joda, virker jo greit. MEN, man jobber når andre har fri. Sommer og helger.....

Skrevet

Ja det er sant, men da spørs det jo bare hvor mye man vil det :-)

Er vant til å jobbe både kvelder, netter og helger så den biten plager meg ikke! Gleder meg til å starte!

Skrevet

høres kjempespennende ut... sikkert en koselig og romantisk jobb.... hadde ikke vært noe for meg i allefall. er så lite kreativ som det går an å bli, satser heller på å leige en:)

Skrevet

det hadde vært en perfekt jobb for meg..elsker å planlegge...men tør ikke bli selvstendig næringsdrivende...

først prøve å få ut den kreativesiden min ved å selge hjemmelagde ting i juletider

Skrevet

hehe ja. må nesten vere litt kreativ for å ha en sann jobb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...