Gurine og gulla Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 hvor mye det koster? Noen som har erfaringer med det? Posetive/negative sider?
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 ikke erfaring med det nei, men skal du gifte deg???? hehe... Ble tatt litt på fersken her stine.. ;o) Klem fra
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Hørte om noen som hadde betalt 10000 kr for bryllupsplanlegger, men aner ikke hva de fikk for den prisen! Jeg lurer litt på å starte som bryllupsplanlegger selv, og tenkte å ta ca 750 kr per jobb, som for eksempel finne lokaler, og booke dem! Og 10000 kr - 15000kr for full pakke, med alt som må til av planlegging...så lenge brudeparet finner klærne sine selv
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Har faktisk vurdert bryllupssplanlegging selv, men når ejg tenekr meg om så er arbeidsperioden MAI-SEPT. Og så har ¨jeg fri november, januar osv. KJEDELIG å jobbe som bare det, har den emst hektiske sesongen når det er sol og sommer og alle har fri.
Top of the hill Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg tenkte å ta litt planlgging av julebord, firmafester og andre arrangement ellers på året! Tenk hvor greit da, bestemme sin egen arbeidstid, haa mer fri i perioder...deeeeilig! Men jeg er litt pysen, så jeg tør ikke ta steget...å bli selvstendig næringsdrivende...skummelt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Joda, virker jo greit. MEN, man jobber når andre har fri. Sommer og helger.....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Ja det er sant, men da spørs det jo bare hvor mye man vil det :-) Er vant til å jobbe både kvelder, netter og helger så den biten plager meg ikke! Gleder meg til å starte!
Gurine og gulla Skrevet 25. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2006 høres kjempespennende ut... sikkert en koselig og romantisk jobb.... hadde ikke vært noe for meg i allefall. er så lite kreativ som det går an å bli, satser heller på å leige en:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. november 2006 #9 Skrevet 25. november 2006 det hadde vært en perfekt jobb for meg..elsker å planlegge...men tør ikke bli selvstendig næringsdrivende... først prøve å få ut den kreativesiden min ved å selge hjemmelagde ting i juletider
Gurine og gulla Skrevet 26. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2006 hehe ja. må nesten vere litt kreativ for å ha en sann jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå