JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Noen som har vært der? Er det mye fint? Rimelig? Og ikke minst hvordan finner jeg frem. Tenkte sjekke det ut en av de nærmeste dagene, hvis det er verdt å sjekke ut...
smurfen :o) Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hei! Var der i dag jeg. Syns det var en fin butikk. Hun sa de fikk inn nye klær hele tiden. Jeg tar meg nok en tur innom når magen har vokst litt til. Det var rimelige priser. Hvis du går inn på hjemmesiden www.magen.no, så står det veibeskrivelse der. Syns det var lett å finne frem. Ha en fin dag )
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Takk skal du ha:) Håper du får en flott dag du også
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Kjempeflott butikk og kjempeservice fra betjeningen. . Jeg er innom der ofte for å se om jeg finner noe. Spesielt til fest etc, det er noe herk med stor mage og festantrekk. Men hun her har masse fint. Og jeg kommer til å selge mesteparten av det jeg har tilbake til henne når jeg er ferdig! Hun er jo aså OK.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Flott butikk og super service :-) Liker også prinsippet med second hand klær i svangerskapet siden vi knapt nok skal bruke det, det er nok av ting å svi av penga på uansett. Mye fint der, jeg kjøpte flere plagg og skal prøve å selge mitt tøy når den tid kommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå