Gå til innhold

Er det galt av meg å

Anbefalte innlegg

Skrevet

spise opp en hel boks med Kremtopper etter middagen?

Plutselig var den tom liksom.....:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - det var helt riktig. Men nå fant jeg ut hva jeg har mangla i hele dag................Kremtopper!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sikle, sikle.................

Skrevet

Ei slik synd ville eg måtte svi for...

Jenta tåler ikkje sjokolade i morsmelka, så då hadde det vorte våkenatt igjen

Skrevet

Nei det er slettes ikke galt, bittelitt umoralsk kanskje men ikke galt.

Også så deilig `a.

Jeg har etter hvert forstått at jeg begynner å bli eldre . For både kremtopper og mokkabønner er godt.

Skrevet

Ha ha ha, du kan ikke mene at det er umoralsk å spise kremtopper vel!

He he he, hadde jeg kanskje ikledd meg dem og bedt noen andre spise dem opp så;-)) Men ikke ved å sitte pent ved bordet og rett og slett bare sluke hele esken fordi jeg sitter og leser og var litt oppslukt noen minutter her;-) Fort gjort gitt!

Skrevet

Det var nok mer ment som en skøyerstrek.....

Jeg har alltid forbundet kremtopper med mormor, men etter jeg ble voksen synes jeg jo at det er kjempedigg.

Men min mormor ville nok sagt noe sånt, at det var umoralsk å dytte innpå med sjokolade...

Jeg derimot er veldig tilhenger av å spise sjokolade i de fleste variasjoner.

Skrevet

He he he, ja jeg også tror det at sjokolade i de fleste variasjoner og situasjoner kan være bra!

Jeg er overhode ikke tilhenger av begrensinger, men muligheter - og da spesielt muligheter til å gjøre noe hyggelig (spise sjokolade) eller spise noe godt (sjokolade) eller rett og slett tenke på noe fint (sjokolade) ;-))

Skrevet

Aldri galt med kremtopper! Jeg hadde tre kremtopper til frokost i dag, og hadde spist flere hvis ikke monsteret vårt hadde tatt alle de andre til middag og kveldsmat i går...c",)

Skrevet

Nam nam! Det må jo være helt i orden, ikke noe galt i det hele tatt!!

Det er som mamma søker barn sier, vi er litt gamle likkevæl da, når vi digger kremtopper og mokkabønner :)

Skrevet

Det synes jeg var helt riktig av deg aa gjoere =)

Skrevet

Kremtopper og mokkabønner er jo nam-nam nå.

Farmor hadde alltid det i skapet i tillegg til geletopper.

Nå er jeg midt i et ikkespisesnop veddemål og blir godtesyk bare av å lese dette altså.

Ikkespisesnop for meg er utrolig bra fav meg, for jeg må være verdens største snoppegris.

Lider....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...