Gå til innhold

Spent...


Akershus36

Anbefalte innlegg

Skal ta test i morgon når kjærasten kjem på besøk (veke 5+3), han hadde lyst til å vera med og eg nyt faktisk litt den spenninga eg sit med!

Er første gong, er relativt gammal (36), og blir sambo no i desember :)

 

På lommelegen.no fekk eg termin 31.7, men på BIM er det 1.8, so då kom eg hit.

 

Har ikkje funne nokon plass der forkortingar står, nokon som kan hjelpa? Det var pinleg å spørja ei venninne kva IKM stod for - ho hadde ikkje peiling, men har sjølvsagt no då mistanke...

 

Det er ein del snakk om MA og SA, kan nokon forklara meg kva som er kva? Forstår at det er snakk om abortar, men ikkje sikker på kva S og M står for. Sidan eg er sopass gammal for første graviditet er der sjølvsagt litt ekstra spenning for om alt går bra eller ikkje.

 

Klem frå spent jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, så hyggelig at vi blir flere her :D

 

ikm står for ikke kommende mens, altså den dagen mensen skulle kommet.

 

Ma og Sa er aborter ja, hvor Sa er spontanabort og Ma er at den dør inni magen og at du må til legen for utskrapning (husker ikke helt hva m-en stod for)

 

ttror det skal ligge en sånn forkortelse-forklaring på Bli Gravid-sidene, skal vel ligge på første-siden, mulig den har ramlet litt ned..

 

ellers er det bare å spørre, ingenting som er flaut, alle har vi lurt på det samme en gang :)

 

lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Takk for informasjon, og testen i går var positiv :)

 

Føles veldig lite planlagt (nei, forresten, det er jo heilt greitt at 'pappen' no må ta all malinga i nytt hus ;), men gleda kjem snikande kjenner eg!

 

Varm helsing og klem til alle her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! så bra at testen var positiv!!! men kasnkje du hadde en liten følelse av det allerede før du tok den..?

 

Når har du termin ca da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg visste det vel eigentleg, ja. Men siste 24 timane før byrja eg å tvila, so då eg tok den var det litt uvirkeleg.

Har ikkje vore til doktor enno, men forskjellige sider på nettet har gitt meg 31. juli og 1. august. Eg valgte meg august :)

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vipper litt mellom 31.juli og 1. august jeg også, men holder meg til 1.august jeg, er så grei dato :) Så får vi se hva som skjer når jeg skal på UL en gang i framtida, om jeg blir flytta fremover eller bakover. Men er ikke så nøye uansett, er jo leeeenge til den datoen uansett om den flyttes en uke frem eller tilbake..

 

Syns tiden går litt tregt, jeg.. gleder meg til å komme rundt uke 15 eller noe, til magen begynner å komme fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...