♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 En butikk med nydelig leketøy!! Masse pedagogiske saker har de også Jeg fant den perfekte julegave til vesla der. Dukkevogn i tre. Malt i hvitt, rosa og gull. Med prinsessekrone stående opp i ene enden (istedet for kalesj). Den er så fin at jeg kommer til å leke med den selv!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Så søt den høres ut! Har de en nettside? Evt hvor ligger butikken?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Fant det! www.laringsverkstedet.no
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Men du Snulder: har de større utvalg i butikken på Jessheim enn i nettbutikken??
♥Snulder Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Å ja! Mye større utvalg på leketøy!! Masse flott treleketøy... både til liten og større. Dukkehus....dyrehager osv... Litt dyrere enn vanlig, men flotte saker. Dukkevogna som Leah skal ha koster 449,- og det syntes jeg faktisk ikke var så verst!
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Åki dåki, mulig vi må på en shoppingtur nordover da
Reveenka Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Si fra, så tar vi en kopp med et eller annet - og så kan jeg ta med alle grevlingene og hareungen og la dem leke i klesstativene til H&M.... c",) (pinlig...)
♥Snulder Skrevet 23. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2006 Du kan få låne ett par av mine store til å gjete flokken:)
Tiggywinkle Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Høres ut som en god butikk for julegaver. Er så glad i treleker, og det er ikke alle lekebutikker som har like godt utvalg. Er den lett å finne den butikken på Jessheim?
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 He he, det hadde gjort seg med et kaostreff på Jessheim! Det blir nok helst etter jul, tenker jeg. Både vår snuppe og de andre småttisene fikk julegaver i går. Da var jeg på IKEA i lunsjen... Hurra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Ligger ikke den på senteret i toppetg.?
Maud Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Jeg har vært i butikken på Jessheim jeg også. Masse fint. Nettbutikken var ikke på langt nær så spennende. Tror det er mulig å finne mange av de samme lekene på Sprell eller Riktige leker her i byen, men det kan jo alltids gjøre seg med en tur til Jessheim.
♥Snulder Skrevet 23. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2006 Ja den ligger på plan 2 i det eneste store senteret på Jessheim. Til og med jeg slipper å gå meg vill der.... enda jeg har stedsans som ei blind ku....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 23. november 2006 #14 Skrevet 23. november 2006 Aner jeg et lunsjtreff på Jessheim, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå