Gå til innhold

Læringsverkstedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

En butikk med nydelig leketøy!! Masse pedagogiske saker har de også:) Jeg fant den perfekte julegave til vesla der. Dukkevogn i tre. Malt i hvitt, rosa og gull. Med prinsessekrone stående opp i ene enden (istedet for kalesj). Den er så fin at jeg kommer til å leke med den selv!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt den høres ut! Har de en nettside? Evt hvor ligger butikken?

Skrevet

Fant det! www.laringsverkstedet.no

Skrevet

Men du Snulder: har de større utvalg i butikken på Jessheim enn i nettbutikken??

Skrevet

Å ja! Mye større utvalg på leketøy!! Masse flott treleketøy... både til liten og større. Dukkehus....dyrehager osv... Litt dyrere enn vanlig, men flotte saker. Dukkevogna som Leah skal ha koster 449,- og det syntes jeg faktisk ikke var så verst!

Skrevet

Åki dåki, mulig vi må på en shoppingtur nordover da :)

Skrevet

Si fra, så tar vi en kopp med et eller annet - og så kan jeg ta med alle grevlingene og hareungen og la dem leke i klesstativene til H&M.... c",)

(pinlig...)

Skrevet

Du kan få låne ett par av mine store til å gjete flokken:)

Skrevet

Høres ut som en god butikk for julegaver. Er så glad i treleker, og det er ikke alle lekebutikker som har like godt utvalg.

Er den lett å finne den butikken på Jessheim?

Skrevet

He he, det hadde gjort seg med et kaostreff på Jessheim!

Det blir nok helst etter jul, tenker jeg. Både vår snuppe og de andre småttisene fikk julegaver i går. Da var jeg på IKEA i lunsjen... Hurra :)

Skrevet

Ligger ikke den på senteret i toppetg.?

Skrevet

Jeg har vært i butikken på Jessheim jeg også. Masse fint. Nettbutikken var ikke på langt nær så spennende. Tror det er mulig å finne mange av de samme lekene på Sprell eller Riktige leker her i byen, men det kan jo alltids gjøre seg med en tur til Jessheim.

Skrevet

Ja den ligger på plan 2 i det eneste store senteret på Jessheim. Til og med jeg slipper å gå meg vill der.... enda jeg har stedsans som ei blind ku....

Skrevet

Aner jeg et lunsjtreff på Jessheim, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...