Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Fikk gutt men skulle ønske han var jente.... Vet det er dumt, men har ALLTID ønsket meg jente.
Brillemamma Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Off, går det an å tenke sånn da? Jeg ønsket og trodde også det var jente inni magen min, men når HAN kom ut, så var det liksom en selvfølge at det var han! Akkuratt han liksom!
Gjest colorina Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Hvorfor det egentlig? Ønsker du deg jente og ikke gutt? Jeg har en av hver og synes ikke det er noen forskjell. De er to ulike personligheter uansett og hadde de vært samme kjønn hadde de ikke vært noe likere... Du kan jo få guttejente eller en jentete gutt selv om du får det kjønnet du ønsker. Barna er personligheter så forstår ikke helt det med å ønske seg det ene eller det andre. Du få jo ikke en bestemt type barn bare fordi det er jente... Vet at det er mange som ønsker seg det ene eller det andre, men når barnet kommer pleier man å bli fornøyd. Er det noen spesiell grunn til at du ønsker deg jente? Og er du gravid eller hvor gammelt er barnet ditt? Du skal se at når du ser hvor unikt barnet ditt er kunne du ikke tenke deg å bytte det bort mot den søteste jenta i hele verden!
Gjest colorina Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Ser jo at du ikke er gravid, leste litt fort:-) Er det lenge siden du fødte? Kanskje du har en form for fødselsdepresjon?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Kanskje HAN blir homo :-) Sån sikkelig!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Vanskelig det der,tenker jeg...At du hadde vært mer glad i han om han ikke hadd vært gutt......Og ikke si at du er ubeskrivelig glad i han uannsett,for da hadde det ikke betydd noen ting som helst!! Tenk å si noe sånt.Bare vær glad du kan få barn! Og bedre lykke til neste gang.....
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Han er 6 mnd, skjønn og god. Men skulle ønske han var jente. At han kunne het celine som var navnet han hadde når jeg trodde han var jente i magen og at han kunne hatt rosa klær
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Om det plager deg så mye,bør du gå litt i deg selv.Håper du ikke glemmer at du har en deilig liten gutt som er avhengig av deg.Jeg fikk faktisk helt vondt av han,jeg.Tenk at mamman ønsker at han var en annen..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Gå til legen, du må ha fødsesdepresjon. At du skulle ønske den velskapte gutten din skulle gått i rosa og hett Celine høres helt fjernt ut, unnskyld meg. Skaff deg hjelp, for gutten din sin skyld. Jeg tror det er veldig normalt for jenter å ønske seg døtre, mens mennene våre ønsker seg sønner. Men når de kommer så er vi jo glad i dem uansett, for de er VÅRE barn. Tenk om du hadde fått en jente... og hun ikke hadde hatt armer... eller manglet noe annet vitalt... vært døv... blind... TENK DEG OM. Men seriøst - gå til legen, det kan hjelpe.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 Syns du skal være gla for at gutten er frisk jeg Ikke kjønnet... Jeg har 2 gutter, og er stor fornøyd!!!!!!!! Kjønnet bryr meg ikke, om jeg hadde fått 10 gutter hadde jeg fremdeles vært happy! Og vær gla for at du i det hele tatt kan få barn......... Om du har sååå lyst på en jente med rosa klær kan du skaffe deg en mini bikkje, kalle den celine og kle i rosa army klær! hehe....
Stratos med 3 barn Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 Att det går ann! Håper dette er et tulle innlegg, men i motsatt fall råder jeg deg til å gå å kjøpe deg ei dukke du kan kle opp i rosa klær! Voksne mennesker tenker da virkelig ikke som deg! Har selv en liten gutt og ville ikke ha byttet han bort mot noe i verden! Samma hvilket kjønn bare ungen er frisk vel? Den tankegangen minner meg om et barns! Gå å kjøp deg en hund eller noe, så kan du bestemme kjønnet og du får tom klær til de å!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 Jeg har gutt. Jeg var sikker på det var gutt, så har liksom ikke tenkt så mye på det med jente. Men hjelpe meg, det spiller da ingen rolle uansett. Jeg syns det er kjempegøy å ha gutt og kan gjerne få fler. Om jeg aldri får jente er ikke det noe krise. Dette må du ta tak i tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå