ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Og hvor gammel er h*n? Synes det er litt vanskelig å time det slik at hun kan spise sammen med oss. Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Nei, det er sjeldent. Kommer nok til å begynne med det etter jul, tenker jeg. Synes også det er vanskelig å time samspisingen : )
1+2=3jenter Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Vi har begynt å sette jenta vår (snart 8mnd)i stol sammen med oss når vi spiser, uavhengig om hun skal ha mat eller ikke. Gir hun ei skorpe, gulrot eller agurk å gnage på... Koselig når vi sitter der alle tre, istedet for at hun skal rase rundt på gulvet for seg selv...
mamma_74 Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Ja, så fremt hun er våken:-) Sover hun, så spiser vi bare. Jeg synes det er viktig at barna blir inkludert helt fra starten, så hun sitter i vippestol sammen oss. Hun er 5 mnd nå.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Han sitter i høy stolen og "gnager" på et eller annet mens vi spiser middag. Han har sine egne rutiner på måltidene sine.'' Han blir 7 mnd til uka:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 noen ganger er tassen sammen med oss når vi spiser.. egentlig litt ofte... vært det siden han var 2mndr.. såååååå nysgjerrig på det vi spiser da...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Ho er bare 2 mnd, enda men hvergang vi setter oss ned for å spise spesielt middag våkner ho og skal ha mat (pupp) Så typisk ikke lett å amme samtidig som du selv skal spise og i på 4 år som også skal ha hjelp av mamma isteden for pappa.
Beama Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 hun er 9 mnd.. og sitter nesten alltid sammen med oss... enten får hun litt av vår mat... eller hun får noe annet å gnage på... Ofte får hun kveldsmat når vi spiser middag (ca. kl 18)
Molait Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Spørs om han sover eller ikke. Er han våken sitter han enten i vippetolen sin på gulvet eller på et fang. oftest det siste. Prøver å få spist mens han sover for da er det lettere å gi mer oppmerksomhet til storebror og få spist selv og. Han er straks 3 mnd...
Gjest Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 Jeg og jenta spiser frokost og lunch sammen. Når far kommer hjem spiser vi middag sammen. Kveldsmat spiser hun alene. Synes det er lettere å spise sammen med henne, hvis ikke maser hun på oss når vi spiser. Hun er 10 mnd.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2006 Takker for svar ) De to siste dagene har det passet sånn at hun får grøt, når vi spiser middag. Men er ikke alltid det passer sånn...
Tigergutt Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 De siste to ukene har Ida sittet ved bordet når vi spiser middag. Det har kun klaffet en gang med mat til henne, men hun sitter likevel til bords sammen med oss. Som regel har hun en vannflaske eller leke å holde på meg. I går hadde vi pasta (spaghetti), og hun fikk et par å leke med. Hun holdt på lenge lenge med dem. Puttet dem i munn, spiste litt, lekte med den....osv.... Ordentlig nam nam! Kan absolutt anbefales å gi henne
Vimsa :-) Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 jepp ... vi spiser sammen, jenta mi og jeg... pappan blir som oftest m på middan. Kveldsmat spiser hun alene, eller, sammen med oss i helgene kanskje..for da spiser vi jo litt senere. Synes det er viktig å inkludere jenta vår i det meste. Hun er jo en del av vår lille familie :-) Hun er snart 10 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå