Gå til innhold

I dag har jeg jammen vært snill....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puttet 2 små rabiate i vogna, trillet til butikken, trillet hjem med alt for tung last, smørt høye smørbrød, satt 2 grinete rabiate i bilen, kjørt opp til sambo med høye smørbrød. Puhhh..... jeg er snill assa.....

Jammen godt han har bursdag bare en gang pr. år gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååå, så snill du er med sambon din!!

Håper virkelig han setter pris på det!!:)))

Skrevet

Ja det gjør han! Det er jo den eneste grunnen til at jeg gidder å gjøre slikt!!!

Skrevet

Snill mann fortjener snill kone ;-) Og motsatt! Tror egentlig dere er akkurat like søte med hverandre begge to!

Gi stooor bursdagsklem til Snuldermannen fra alle oss festdibberne da ;-)

Skrevet

Gratulerer med dagen Snuldermann:-))) Hipp hipp hurra hurra hurra!!!

Skrevet

Jeg skjønner godt at han har fridd til deg! Jeg ønsker meg også høye smørbrød på jobben den dagen jeg har bursdag. Heldigvis har vi bursdag med fem dagers mellomrom, så jeg kan legge ambisjonsnivået der jeg synes det er rimelig ;-)

Skrevet

Kjempesnill må jeg si! Og særlig når det ikke bare er å smøre smørbrødene og levere dem - men du har 2 små rabiate å passe også!!!

Vet ikke helt om jeg skal fortelle dette til gubben, for da må jeg nok følge opp standarden du setter her - og han kan være så vanskelig å finne på jobb, siden han farter hit og dit på hele østlandet(og av til over fjellet eller nordover også....)

Ferdig frokost, kan det passere som et alternativ?

Skrevet

Det må jeg si, kjempesnill!!!

Hils Snuldermannen grattis med gårsdagen!!

Skrevet

Ferdig frokost er et bra alternativ... regner med at det skjer oftere enn bare en gang i året også!!!

Skrevet

Jepp, det gjør det rett som det er! Men som regel er det jeg som får ferdig frokost i helgene da, og ikke han......

Skrevet

Hehe.... mens dere synger AneBrun/Madrugada???? hoho... tenker på dere når jeg hører den sangen:)

Skrevet

hihihi - det beste partiet er når vi kommer til "the wolf.....and the fooooox" !

c",)

Da hadde du nok fått deg en god latter, jah!

Prøv forresten selv; det er ganske morsomt! c",)!

Skrevet

Ja med min vakre sangstemme så kunne nok det blitt en opplevelse for omgivelsene!!! Han jeg bor med har forresten spilt gitar og sunget i band i sin pure ungdom..... så jeg stiller nok dårlig på det feltet også:)

Skrevet

Å jaså, så det er flere skapsangere her inne:-) Var det derfor du stakk tidlig på fredag Reveenka? Så ikke du risikerte å bli dratt frem på scenen sammen med Karomamma!!

He he he, men da vet vi jo det til neste fest:-))

Jeg mitt nek, klarte jo å være stor i kjeften i sommer når vi var i Hellas. Var på privat fest sammen med en gjeng vi har blitt kjent med, bl annet en musiker fra Oslo, og han har alltid konsert for oss der nede. Og vi gauker i kor hele gjengen. Men da han dro igang med One Love med Bono og Mary J Blige, var jeg skuffet over at damestemmen manglet og sa ja til å synge duett neste sommer!!! HA HA HA; det kommer aldri til å skje, for jeg må på do akkurat da - GARANTERT!!!

He he he..................

Skrevet

Grattis til snuldermannen.... og jeg forstår hans flotte frieri til en flott dame....:-)))

Skrevet

Vet du Snulder, det høres ut som at det er bra dere skal gifte dere! Høye smørbrød på bursdagen og frieri på en modenfest.

Koselig :o)

Skrevet

Så søt du er da, kjempesnill! Hva gjør man ikke for å overraske!

Tror nok det går begge veier. Han så utrolig koselig ut.

fLItt av en overraskelse da han gikk ned på kne og fridde under middagen. Vi andre ble jo også satt ut. Så romantisk!!!!!!!! .

Vi hadde vår 4 bryllupsdag idag - begge skal overraske den andre så nå står det en rosebukett her (fra meg) og en oppsats fra han her hjemme. Koselig. Til mandag har han burstag attpåtil - så flere overraskelser er på lur, litt av en helg her hjemme. Får burstabesøk, da må jeg nok til pers igjen - sjokoladekake er bestilt fra gemalen.

Skrevet

Synes det er så flott at dere fortsetter å skrive på denne tråden... fordi da ser det jo ut som jeg er snill hver dag!!!!

Takk for mange søte kommentarer damer! Dere er en gjeng med goinger altså!

Skrevet

Sikker på at du er snill hver dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...