Gå til innhold

♡Maria har tvillinger i magen♡,

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du! Skal du på treff i dag du a? Så morsomt! Det blir sikkert kjempegøy! Når er det dere møtes da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får dytte opp denne også da, for nå er du på plass så vidt jeg kan se:)

Gikk det bra idag?

Skrevet

hei på deg...ja,har vært der..det begynte 18,men jeg var der ca halt syv...så dro jeg 2100 ca...var veldig kos...en annen med tvillinger der å..hvis du er her en gang på onsdag må du bli med da..=) men ja,gikk meget bra=)

alt bra med deg i dag?

Skrevet

Så fint at det gikk bra da, det var vel ikke så veldig skummelt? Møtes de hver onsdag der eller? Skal ta meg en tur en gang hvis omstendighetene tillater det:)

Jada, jeg har sittet og kranglet på skravlesiden mesteparten av dagen. Godt å få blåst ut litt:) hehe, har vært litt syk stemning der idag, for gulli tok seg en tur innom, hehe, da blir det som alltid liv og røre! Har fått ryddet ut av et par pappesker også, men kjæresten kommer vel ikke akkuratt til å bli superimponert når han kommer hjem om noen minutter... hehe

Imorgen skal jeg til byen og så får jeg besøk. Skal bli godt å få kommet seg vekk fra ødemarken i noen timer. Er vant til at det skjer ting rundt meg hele tiden. Aner ikke hva jeg skal finne på har ute i bushen...

Fortalte jeg forresten at vi hadde en rev rett utafor vinduet vårt i går?

Skrevet

sorry meg,men jeg sovner jeg...er helt utslitt etter å vært ute blandt folk..hehe-.--må stupe i seng...natta snuppa...

sov godt..hils spiren=)

Skrevet

God natt til dere alle sammen også:) Sov godt!

Skrevet

det er annhver onsdag,men skal kanskje ta det hver n¨å...får se..nei,var ikke skummelt,jeg valsa inn=)hehe...

åja..vet ikke hvem gulli er jeg men...så artig da..hehe

rev..jaha...så kult da...de er jo litt søte da...

har jeg sagt vi hadde bjørn på verandan en gang eller...??samboer sa til han at han måtte gå da,så gjorde han det...:)) tihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...