line-pine Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hei! Er i 1. trimester og er så heldig at jeg ikke er så veldig kvalm. Men jeg har ikke lyst på mat om morgenen lengre. Det er normalt mitt beste måltid, men nå kan jeg rett og slett ikke fordra brød og frokostblanding.. Og det blir så dårlig start på dagen. Noen som har noen gode tips til litt uvanlig frokost som ikke er for arbeidssom?
Blomsterbarn Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Grove vafler er nam nam og sunne. Kan anbefales! Oppskrift finner du her: http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=10563375 Hvis du begynner å bli småkvalm etterhvert kan jeg anbefale gullsprø (flatbrød) med smør m. havsalt.
line-pine Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 Tusen takk, de vaflene skal jeg prøve! Elsker vafler, og grove hørtes jo helt supre ut!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Hva med havregroet ? Det er jo godt naa om vinteren og saa sunt som du vil ha det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå