Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 barnefar å jeg flyttet fra hverandre i sep, han innledet med en gang nytt forhold.vi har i dag ett barn på 8mnd, pga hans jobb var han mye borte før jeg flyttet, å har til i dag hatt samvær som tilsvarer ca 10timer-på 2mnd,,,,jeg har krevd at samvær skjer hjemme hosmeg pga at barnet ikke kjenner far,,noe familievernkontoret og anbefalte som en begynnelse,men nå synes jeg far viser lite interesse,å derfor drar det mer ut at han ikke får ha sønnen alene, han orket ikke skifte en tissbleie engang,,,da han var her sist, jeg har utrolig lite lyst å sende min sønn alene med han,han er ett tillitsfullt barn,men jeg savner en pappa som virkelig bryr seg,som ikke bare vil ha ned biddraget. frustrert å usikker hva som er det rette
winneboo Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Bidraget blir ikke redusert av at han har babyen alene. Det er først når det blir overnatting med mer enn 2 netter i mnd at han får trekk på 180kr. Hva med å la han ha babyen alene på dagen da? Ikke sikkert far føler seg så vel hjemme med deg hver gang, å derfor ikke ønsker samvær så ofte han burde ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå