moderen Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 sov lillemini fra 22.30 til 06.15... Det synes jeg var veldig sivilisert gjort av ham!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Så deilig da!! Fint at han er sivilisert;-) Det er ingenting som en god natts søvn for en moden mamma:-)) Gir litt mer krefter det ja:-)
Urtete Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 En god natts søvn er balsam for både kropp og sjel!!!! Og jeg snakker av erfaring - etter 2 barn tett-i-tett!!!!!!! Har ikke blitt for mye søvn på meg de siste årene med andre ord..... )
moderen Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 hmm.. ja, men moderen er ikke så lur at hun springer i seng samtidig, da... Jeg synes nemlig at barnefri tid er så deilig at jeg gjerne blir sittende og avnyte den utover natta... men så er det også hvile - selv om det ikke er søvn... Har igrunnen aldri hatt det helt store søvnbehovet - mye større behov for alenetid. DET er balsam for min sjel, etter dager når alle skal ha en bit av meg og min oppmerksomhet - hele tiden.
Urtete Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Jeg er så enig, så enig med deg, moderen!! Jeg er også helt avhengig av litt voksentid hver dag, så jeg skjønner godt hva du mener! Det innebærer at kveldene blir for lange for min del også.... Og da blir natta for kort! :-)
Maud Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Minstemann her er forkjølet, en hel natts søvn virker som en fjern drøm... Godt de viser oss at det er mulig!
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Vi sitter også oppe alt for lenge etter at ungene har sovnet. Men det er både deilig og nødvendig med litt tid for bare oss! Hvis vi er i seng før kl 00.30, så synes vi at vi har vært flinke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå