Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 I lokalvisen min så jeg i går verdens styggeste brudebildet. Det var noen som hadde sendt bildet inn privat - da de er ifra og har giftet seg her i området. Det var bildet av brudeparet hvor bruden holdt et maskingevær. Det var helt grusomt stygt. De sto oppstilt som et flott vanlig brudepar - bare at dette våpenet også var tilstedet. Forstod egentlig ikke "humoren" i det - det var bare helt teit. Dette var på et "Vi har giftet" oss side. Bra vi har forskjellig smak da......tror jeg.
Lille jente Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hallo??? Det hørtes jo helt sykt ut. Hva har våpen med giftemål å gjøre....nei det der syntes jeg hørtes usmakelig ut.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Ja, og her var det ikke snakk om en liten pistol heller - men et digert maskingevær. H.I.
anaina Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Hvilken lokalavis var dette? Fins det på nett?
Gjest Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Ikke helt min humor da! De mente kanskje å illustrere at hun hadde truet han til giftermål? Det er vel omtrent i samme stil som den brudepynten der bruden sleper brudgommen etter seg, bare litt grovere da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå