dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 jeg klarer ikke å venne meg til dette været jeg... her er det blå himmel, hvite og lysegrå skyer og litt sol, men det pøsregner rett utenfor vinduet... ????????????????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Er det noen trøst at det regner ustoppelig her også, sør i Akershus....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Det er faktisk ikke antydning til blå himmel engang..
La Perla Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Men TENK så vidunderlig det blir til våren!
Maud Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Det var det jeg likte aller minst ved Rogaland. Når jeg tenker tilbake var det liksom åtte grader og yr hele året...
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2006 ja det blir fint... det blir jo vår og varmt i sola, i mars... det gleder jeg meg til....
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2006 i fjor var det ti grader og yr hele året, og jeg overdriver ikke, men i år har det ikke vært sånn. sommeren har vært helt ubeskrivelig fin, og høsten har vært høst - furutsigbart og deilig. men vintrene på lillehammer er hvite og kalde og klare, her er vinteren høst. hele vinteren er liksom borte, det er rart... pluss at regn fra blå himmel vil vel aldri bli det man forventer seg, selvom det er hverdagen i rogaland.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå