temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Sitter her og furter og føler meg litt pjusk. Formen er elendig egentlig... Med ett ringer det på døren. Der står Dream-mannen med blomst og hyggelig bursdagshilsen fra fire flotte Dibbedamer. En nydelig bukett! Sånt varmer!!!!! Så søte dere er! Tusen takk!
Karomamma Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Wow! Så utrolig koselig gjort!!! Fint å ha sånne snille dibbevenninner
Urtete Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Så heldig du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-))))))))))))))))))))))))))) Og så snille DE er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 Og andre Dibbedamer hadde med seg flotte bursdagspresanger da det var Dibbefest!!! Satte veldig stor pris på det også! Tusen takk for den fantastisk gode håndkremen fra Karomamma, JULEmarsipangrisen og sjokoladeengelen fra phantomet, vinen fra Ronja og nydelige engler samt hvit rose fra Klatten!!! Og takk for oppmerksomhet og hilsener, alle sammen! Jeg tror jammen jeg skal bli 40 flere ganger jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Så koselig da! Vi får feire skikkelig til lørdag vi:-))
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Og der fikk alle andre som ikke hadde med gave til Trollet veeeldig dårlig samvittighet..... Er det lov å gi deg 2 neste år eller? For vi holder vel sammen enda vi da?!?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2006 Den beste gaven av alle var jo Snulderfrieriet da... Og jeg satte stor pris på sang, oppmerksomhet og klemmer! Det var jo heller ikke bursdagen min vi skulle feire, men hverandre og bebisene våre!!! Jeg er sikker på at vi holder sammen lenger enn til neste år, men gaver...? Vi skal vel til deg med noe plank, Snulder?
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Ja! Det skal dere! Dere har sagt muntlig ja... og det er bindende... bare så dere veit det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå