mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 http://www.nettavisen.no/verden/article811173.ece
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 tydeligvis......hva er det med dobbelt moralen i usa sier jeg. porno og stripping er ok, men amming....nei det er fy.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 jeg kjenner at jeg blir dritprovosert..... det er mye dumskap jeg lar passere, men ting som har med kunnskap om barn, og respekt for å la foreldre gjøre det som er best for barna, vel det gjør meg rett og slett dritsur... godt vi bor her, det er jeg enig i, men jeg tar meg selv i ofte å spørre om det er greit for dem jeg sitter sammen med art jeg ammer der de er.... det burde jeg jo slutte med.... det at jeg gjør det, legitimerer jo bare denne idiotiske tankegangen. oioioi så sur jeg blir av dette....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2006 Kan jo si det sånn, de skulle slitt litt for å få meg av det flyet.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 jeg hadde sikkert tusla, flau og slukøret av flyet, før det hadde gått opp for meg hva som egentlig skjedde... så hadde jeg eksplodert!
Urtete Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Vet du, sånn har jeg faktisk aldri tenkt! Og de skal ikke du heller, Dritgrei! Du skal amme der det måtte passe for deg - innen rimelighetens grenser selvfølgelig! ))
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 ja du har helt rett urtete, og jeg gjør jo i grunnen det også, men jeg spør liksom alltid...... skal slutte med det jeg, jeg må bare huske at det er regelen!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2006 Så sant du ikke tar av deg genseren når du ammer da..... Da er det jo greit å spørre om det passer.. Hva hadde du gjort hvis noen sa "nei det får du ikke lov til", hadde du gått da????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2006 #11 Skrevet 22. november 2006 Det er en underlig verden vi lever i ja.........Helt greit å ikke blinge fram med puppen i hytt og gevær altså, men de fleste av oss gjør vel ikke det? For meg har ammingen vært en veldig nær ting mellom barna mine og meg, har jo ikke hatt behov for at andre skal se puppestellet liksom. Og så lenge noen da føler seg "støtt" av at en mor mater babyen, så handler det om helt andre ting enn at mor spiller så seksualiteten sin!!!! Kjære vene sier nå jeg..........
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 hadde nok det.... men jeg hadde nok ikke satt meg ned igjen og pratet hyggelig over en kopp te etterpå.... :-) vet ikke helt, jo jeg hadde nok gått, og ikke komme tilbake.
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 nei................. jeg hadde gått og kommet tilbake............ jeg er ikke så tøff i trynet når det gjelder... vil helst at alle skal være glade og fornøyde jeg..... men på et fly! på hvor som helst når ungen er sulten.............. nei fader heller..... jeg kjenner at jeg freser mest på andres vegne, men da hjelper det lite. jeg burde jo kunne fremme en god sak på privaten også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2006 Nei det er liksom ikke så mye porno rundt det å gi babyer mat. Men dere så jo hva som skjedde når Janet Jackson blottet puppen på Super Bowl
Urtete Skrevet 22. november 2006 #15 Skrevet 22. november 2006 Ja, det skal du slutte med MED EN GANG, Dritgrei-jenta mi!!!!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå