Gå til innhold

Her er gode råd dyre...

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig vondt i hodet og kroppen føles øm, støl og rar... Det er noe på gang! Også jeg som skal ha 40 års damelag til helgen. Jeg tyller i meg c-vitaminer, hvitløk og solhatt. Noe mer jeg kan ta for sikkerhets skyld? (Drikker ikke cognac! Ikke pokker'n... Ikke som medisin engang!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avant Garden - et naturpreparat som jeg har begynt å ta.

Spurte på helsekostbutikken om de hadde noe å anbefale som styrker immunforsvaret, og da tok de fram en boks av dette med en gang.

Nå er det ikke så lenge siden jeg begynte å ta det, så jeg vet vel egentlig ikke hvor effektivt det er..... Men jeg har faktisk hatt flere runder med vond hals UTEN at det har blitt noe mer nå, og DET har ikke skjedd på et års tid... (Har blitt liggende en uke med feber osv hver gang noen har nyst i nærheten av meg!)

Kan jo være verdt å prøve, tonetroll!!

:o)

Trøsteklem fra

Skrevet

det der er vidundermedisin her i huset også... både som forebyggende og som medisin....

Skrevet

Sambucus force - 12 om dagen i to tre dager! Funker som bare fy:-))

Skrevet

svarthyllebær.... naturens egen penicilin..... eller det er jo også fra naturen ,men ja en snillere men like effektiv ting!

dyrt og bra!

Skrevet

Det skal jeg jammen notere meg! Har nemlig slitt mye med immunforsvaret (som mange her sikkert har fått med seg), og har hatt alt for mange antibiotikakurer de siste årene....

Legene skriver jo ut resepter over en lav sko - og min fastlege har ikke tro på noe annet enn skolemedisin (hun fnyser høylytt av alt annen - gjett om jeg blir provosert!).

Tar derfor imot alle gode råd!

:o)

Skrevet

SAMBUCUS FORCE VED FORKJØLELSE OG INFLUENSA

Med kombinasjonen svarthyll og solhatt ytterligere forsterket med bidronninggele og olivenblad er Sambucus Force spesielt effektiv og virkningsfull for immunforsvaret. Sambucus Force er det eneste produktet på markedet med denne kombinasjonen!

Svarthyllbær: inneholder en spesiell gruppe flavonoider med antiviral aktivitet og har i flere hundre år blitt brukt som medisinplante i Nord-Europa.

Rød solhatt: veldokumentert immunaktiverende virkning. Bruken av solhatt som forebyggende middel er godt dokumentert.

Olivenblad: har vist seg svært effektiv mot virus og bakterier.

Bidronninggele: eller ”Gele Royal” har velkjent effekt som et generelt styrkende tilskudd og har i tillegg vist bakteriostatisk aktivitet.

Og ja, den funker:-) Jeg synes personlig ikke at prisen er ille, ca 180 kroner for 100 kapsler. Og min erfaring er at det er over i løpet av 1-3 dager med hestedoseringen som jeg nevnte;-)) På boksen står det mye lavere dosering, men jeg ble rådet av ei i bransjen da jeg jobbet der, å kjøre på med en gang symptomene kom og det er rask virkning:-)

Skrevet

Uff så kjedelig med en sånn lege, om du ikke er helt der selv. Gå inn på nettet og bytt da vel:-)) Det er så viktig å ha en lege som snakker "samme språk" som en:-)

Skrevet

180 kroner for 100 kapsler og muligens en frisk kropp er IKKE dyrt!

Jeg betaler snart hva som helst, nemlig!!! :-))))

Skrevet

Det skjønner jeg.... Har en svigerinne (i Trondheim) som også har slitt veldig med immunforsvaret da hun gikk på uttallige penicillinkurer som barn, og hun har fått god hjelp av homeopati. Det er nok lurt å gå litt grundig til verks i første omgang, og så heller daglig gå på noe som er med på å vedlikeholde. En homeopat vil behandle hele mennesket og ikke bare symptomene slik som skolemedisinen. Håper du finner en god løsning:-))

Skrevet

Huff...kjenne igjen den ja.... Få i deg masse, masse c-vitaminer og selvfølgelig sjokolade, marsipan og andre gode greier!

Skrevet

Jeg kan love deg at hvis DET hadde virket på immunforsvaret,

ja da hadde Urtete vært IMMUN mot ALT!!!!!

;-)))))))))

Skrevet

Ja da tror jeg jammen de aller fleste her inne ALDRI hadde vært syke...hehe...

Skrevet

Modne mammaer med stålhelse hadde vi vært da, ja!!

:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...