snuppelure 74 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg får lasta ned bilder men resten av menyen er borte .... Allt som pleier å stå oppe bortover, my acount ++++ er helt vekk.-.... Flere som har det sånn ?
imsdal med julesmak Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Ja har måttet oppdatere siden hele tiden eller gå ut og inn for å få opp den menyen. Nå har jeg endra masse på hjemmesia og så er plutselig halve siden gått i svart! Irriterende! )
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 plages her også....surt...
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 men det ser ut til at det skal være sånn... snurt. Eg skjønner ikke noe eg.
Elipepsi Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Hmm.. Hvordan i all verden skal jeg få til å administrere siden min nå da? Skjønner ikkeno. Har vært sånn siden i går
Beama Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 er sånn her og.. jeg som vil få lagt passord på siden...
Jente89 ♥ Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 er sånn her også.. skjønner ikke noe jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå