Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Vet selvsagt at ingen kan svare på sikkert på dette, men lurer på om noen av dere har noen erfaringer med kvalme. Jeg har de siste ukene vært en del kvalm. Er kvalm så å si hver morgen og ofte om kvelden når jeg blir sulten. Dette er ganske likt sånn jeg pleier å være når jeg er gravid, før den verste kvalmen setter inn. Hadde ubeskyttet samleie 6 uker etter fødsel (= litt under en måned siden), men tok en graviditetstest i underkant av 3 uker senere som var negativ. Jeg lurer på om jeg likevel kan være gravid, på grunn av denne kvalmen. - Eller er det noen her som har opplevd å bli kvalme når de ammer, og dermed "går tom" for energi, eller som bivirkning av minipillen (conludag)? Skal selvsagt ta en ny test, men spør her inntil jeg får kjøpt en...
Sanna&Simen Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg har faktisk av og til blitt kvalm ved amming. Spes hvis jeg har drukket for lite. Kan jo være det. Men ta en test for sikkerhetsskyld. Minipillen har jeg ingen kjennskap til. Snakk m legen din hvis det ikke blir bedre:) Og drikk vann mens du ammer, det har hjulpet meg iallefall. Lykke til
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 LIten sjanse for at du er gravid siden du fikk negativ test etter 3 uker, vil jeg anta. Hvis du titter i pakningsvedlegget til minipillen er jeg nesten overbevist om at du finner kvelme som en mulig bivirkning. Det burde også stå om det forventes at det skal gå over etterhvert eller om du må bytte merke. God bedring uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå