Gå til innhold

Stripper i utdrikningslaget hans (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har vært aktiv her inne, men har ikke greid å være her på en stund. Jeg var jo lykkelig på selve dagen og det ble jo akkurat som jeg hadde forestilt meg også, men visse ting glemmer man kanskje ikke.

Vi har snakket om dette, og føler meg bedre etterpå og tenker med meg selv at han er jo min, han var ikke utro, så hvorfor skal jeg bli så lei meg. Men det er vel ekstra vondt når du føler mannen du elsker har sviktet deg kanskje på det groveste, uten å ha vært direkte utro. Så har jeg en periode med gode dager, så kommer det nedturer igjen.

Mulig at grunnen til at jeg ikke glemmer det, er for at jeg ikke vet helt nøyaktig hva som skjedde. Og han sier selv han ikke vet det selv heller. Det gjør ikke saken så mye bedre heller. Jeg tror jo ikke at noe annet skjedde enn hva jeg har fortalt her...men det er ikke lett å ikke vite heller.

Jeg vil gjerne glemme, men får det ikke til. Jeg har prøvd å hinte om ikke hans syns forholdet ikke går så bra, men han skylder på været...Jeg har heller ikke lyst til å ta opp temaet hver eneste dag heller, så da blir det så jeg stenger det inne. Jeg har vurdert å dratt, men finner flest grunner til å bli. Men det spørs hvor lenge jeg orker dette. Jeg føler meg lurt på mange måter, også av hans forlover som sa til meg at ingen nakne damer var inne i bildet,så jeg måtte bare slappe av. Så mye for det!!

Snakk med mannen din om det, og vis han denne linken. Det gjorde jeg til min mann i går, før jeg selv hadde skrevet svar her. Jeg angrer bittert på at jeg ikke snakket med han på forhånd. Så sånn sett har jeg litt skyldfølelse selv også. Kanskje han får for lite sex hjemme også...kanskje han ikke hadde blitt kåt om han fikk mer hjemme?? Det er mange spørsmål som svirrer rundt i mitt lille hodet. Spørsmål jeg mest sannsynlig aldri får svar på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg så lei meg!!! Vi giftet jo oss omtrent samtidig i august.

Synes dette var fryktlig trist og trasig og skjønner at du tenker masse på dette. SOm oftest er det gjerne sånn at vi tenker og tenker og lager oss bilder av hva som har skjedd og så er det gjerne ikke sånn i virkeligheten. SIden mannen din ikke helt husker hva som har skjedd, så er det vel dobbelt vanskelig siden du ikke får de svarene du ønsker...

Siden han ikke husker noe, har du vurdert å snakke med en av dem som var på utdrikningslaget som du stoler på? (Og da mener jeg ikke forloveren hans, den dassen) En som kan fortelle deg hva som virkelig skjedde, sån at du får fred eller evt ta en avgjørelse på hva du vil videre?

Skyldfølelse må du ikke ha. Du har ikke gjort noe galt. Fylla har ikke skylda!

Sender masse klemmer din vei. Og enda noen klemmer!

Skrevet

Den av de kameratene som jeg stolte på var akkurat hans forlover. Og jeg prøver å ikke nevne så mye til dem, for det sprer seg så fort.Har også fått et inntrykk av at noen av hans kamerater ikke liker meg noe særlig. Men hans forlover sa før jeg fikk se bildene at det ser anderledes ut enn hva det var..altså mye verre. Det hele var harmløst sa han, men uansett så er det ille nok for meg. Det er jeg som må leve med det.

Men jeg har bestemt meg for at min mann skal få ett forsøk på å finne ut hva som skjedde og jeg SKAL vite det. Vi har kunnet snakke om alt, men akkurat nå er ikke kommunikasjonene så bra.

Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort som har fortjent dette!

Skrevet

du har ikke gjort noe for å fortjene dette, kjære deg, men avogtil er livet forjævlig og det suger, selv om man er nygift og sammen med den man elsker. Skjønner godt at du har det vanskelig og sliter, tenker på dette masse.

Men, jeg tror at det er best for deg og mannen din om dere prøver å finne ut av dette, hva som skjedde. For du har ihvertfall ikke godt av å gå og spinne på dette, tenke og gruble på hva som har skjedd. i såmåte er det nok fornuftig at dere tar et tak og han finner ut av hva som har skjedd.

Stoler du på at vennene hans forteller det til han? Hva sier mannen din til alt dette?

Skrevet

Huff...så utrolig trist å høre dette her da...jeg fikke helt vondt i magen jeg.

Jeg hadde nok avlyst bryllupet, etter utsatt det jeg, så synes ikke du overreagerer iallefall...

Skrevet

uff, dette var trist å lese. hadde nok ikke greid å gjennomføre bryllupet jeg da. føler med deg og håper alt ordner seg, men visse ting glemmer man desverre aldri.

varm klem til deg!

Skrevet

Huff.."Fru Marsimor 05"...jeg fikk faktisk helt vondt (som mange andre over har skrevet) av innlegget ditt. Tenk at noe som skal være vakkert og den lykkeligste dag i ditt liv har blitt noe slikt. Og på sånne grunnlag. Jeg ser for meg en liknende situasjon her hjemme. Hadde nok ikke blitt noe bryllup nei. Kameratene hans er jo rett og slett drittsekker. Ettersom de lovet deg ingen nakne jenter tyder dette på at de var fullt klart over at dette ville forårsake problemer for deg/ dere. Hadde vært annerledes om de var i den tro at det ville være helt kult for deg. Det sier mye om dem, og om mannen din (beklager).

Du har min, og min manns (måtte bare vise han innlegget ditt) fulle sympati. Synes ikke du skal gråte deg i søvn om natten. Fortell mannen din akkurat hvordan du har det. Om dere har hatt 6 gode år sammen burde det gå ann å fikse dette. Men som sagt, hadde det skjedd meg hadde jeg ikke giftet meg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Min elskede vill ikke ha stripper,synest det hørtes rart ut fordi jeg trodde alle menn ville ha det i sitt brylupp,men ikke min.Takk kjære Gud fordi jeg fikk den perfekte mann sier jeg da.Har jo spurt han før om jeg kunne overraske han med en kvinne til i senga,men nei det ville han ikke heller så,tja lykke til videre da jenter på jakten etter den perfekte mann,jeg har nå det ihvertfall så jeg slipper lete mere hehe.

Skrevet

Så bra at du har funnet drømmemannen din.

Jeg har funnet min også. Skal jo gifte oss i år :o)

Etter å ha lest alle skrekkhistoriene her, og fordi jeg syntes strippere er rett og slett usmaklige, så tok jeg meg en prat med forloveren til sambo.

Han lurte veldig på hva sambo forventet på utdrikkningslaget, så da slapp jo jeg å ta opp temaet.

Men jeg sa rett ut; INGEN STRIPPER. Han vil sikkert ikke at en annen mann skal gnikke seg mot meg, og jeg vil ikke at en dame skal gjøre dette med ham heller.

Både forloveren og en annen kompis av sambo var heeeeeelt enig. Og de begge sa med hånden på hjertet at det ikke skulle skje.

Så nå får jeg bare håpe at de holder ord. :o)

Gleder meg bare til både utdrikkningslag og bryllup nå jeg.

Lykke til alle dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...