Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 jeg har ikke følt det sånn med mannen min noen gang men nå er jeg i svangerskapsuke 27 og jeg føler at det er skikkelig ekkelt å ha sex med han det at han putter den litt inn synes jeg er jævla ekkelt og jeg må dytte han bort han blir veldig sur på meg og det ender med at vi krangler jeg føler at han virker desperat æsj hva burde jeg gjøre?????
tre håpefulle Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Forstår ka du meine, er ikkje so glad i den inni ej helder.. Men han får lov å stikke innom for en kort stund innimellom når ej e skikkelig kåt.. Ellers so blir det handsex og oralsex... Gi mannen din en skikkelig omgang oralsex i staden... Da tenke ej han blir fornøgd... Å det han bør få vite e at viss du he sex når du syns det ikkje e godt, så he vi damer en tendens til å lagre og huske.. Det kan bli en ond sirkel... Etter du har fått barn so kan hende du ikke vil ha lenger, fordi hjerna di husker at det ikkje er noe godt.. Kun inni viss du vil det... Kanskje kranglingen kommer av at dokke ikkje e flnke til å sette dokke ned og snakke åpent om det, er flaut??? Syns dokke skal ta dokke en skikkelig prat, for menn som ikkje får sex er frustrerte.. Monge menn klarer best og vise følelser gjennom samleie, og det er nok frustrerande at det blir tatt fra han... Ta dokke en god prat om sex... Lykke till... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå