Gå til innhold

Nettopp truffet en fra Tyrkia...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en fra Tyrkia ute på byen og falt pladask;o) Men mitt store "problem" er først og fremst min mor! Jeg vet at det kommer til å bli månelyst når hun finner ut at jeg har blitt sammen med en utlending! For hun har jo lest en bok om en slem utlending og da er jo alle det i hennes øyne!

Hun mener selv at hun ikke er rasist, men at vi ikke skal menge oss med "dem"!! Jeg har alltid vært svak for de mørke, men holdt meg unna pga min mor! Men denne gangen klarer jeg det ikke! Han er så herlig, snill, god, sjarmerende, galant og flott mann:o) Han var veldig opptatt med en gang å fortelle meg at han hadde alle papirene sine i orden, men hva vet vel jeg? Det kan jo alle si...hmm! Og mine venninner som vet om forholdet har litt forskjellige meninger. Noen tror han er gift i hjemlandet og vil ha en kjæreste her! Mens andre mener at han virker som en flott mann:o) Noe jeg er enig i så klart....hehe:o)

Han er ikke troende muslim sier han og lever som en norsk mann. Men er det noen som sier det bare for å ikke skremme bort evt kjærester eller? Tenker mye på evt kulturproblemer som kan oppstå etterhver....for alle viser jo seg fra sin beste side i starten uansett hvor de kommer fra! Må legge til at jeg har barn fra før med en norsk mann. Og ønsker ikke å få flere noe som jeg har fortalt han. Det har han akseptert:o) Han har ingen barn fra før....

Har dessverre hørt mange grusomme historier om norske jenter som er sammen med utenlandske menn og det skremmer meg! Men er det ikke nå en gang slik at det er de historiene som kommer ut og ikke solskinnshistoriene?

Ønsker vel egentlig bare råd om hva jeg bør være på vakt over og kan en utenlands mann bli en god stefar for norske barn? Som har hatt en helt annen oppvekst enn min kjæreste? Noen her med slik erfaring?

Har allerede merket at det er stor forskjell å være sammen med en fra en annen kultur, men det er jo veldig spennende da:o) Men min mor ligger over meg som en skygge! Holder forholdet skjult for henne og må lyve for henne! Liker ikke det i det hele tatt, men hva skal jeg gjøre? Vil holde dette skjult så lenge som mulig......til jeg kan overbevise henne at han ikke slår!! For det er det hun tror.....alle slår.....huff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gift med en tyrker,og vi har 2 barn sammen.Var jo det samme som du beskriver i starten,men det gå så fint at.Møtte ham i 1997.gifta oss i 2000.Jeg dro ned dit å jobba litt for å bli bedre kjent før han kom hit.Vi bor i Norge.Litt vanskelig for deg å gjøre det kanskje,når du har et barn fra før.Man må jo bare satse da...hvis det skal skje noe.Mora di forandrer sikkert mening når hun får møtt han..skjedde her i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...