Gå til innhold

GI MEG alle igansettingstriksene dere har!! Jeg skal føde TORSDAG (leger ut her oxo..for dere er MYE flinkere til å svare...!!!!!!!!!-enn på skravle og tri3...men spm er om dere har noe mer å komme med...? venter i spenning!!! tok nettop kanel...

Anbefalte innlegg

You go girl !!!

=))))

Jeg drakk 1 1/2 liter Bitter lemon kvelden før junior ble født. Om det var det som hjalp skal jeg ikke si for sikkert .. Men er jo et kjerringråd da ;)

Fortsetter under...

I'm going strong!! dag er jo the d-day!!

så gøy med bitter lemon'en!

da skal jeg be typen ta med det når han skal kjøpe melk etterpå...men håper de har det på kiwi...de har så dårlig utvalg der...

er det sånn grums i bunnen på bitter lemon? så etter det sist gang på kiwimen glemte selvsagt hva det het...kjøpte nesten tonic....men man kunne kasnkje drikke det oxo..? må sjekke den tipslista...

men det var for allerede påbegynte fødsler...så da må det ventes m til i kveld..når fødselen er i gang

¤ler¤

den som tror hardt nok.............er det et visdomsord som går i den duren? ¤hehe¤

OK! den tror jeg faktisk de har.... :/

sjekk ut horoskopet mitt for i morgen!!!!!! :

Dear Txxxxxx,

Here is your horoscope

for Friday, November 24:

The universe gives gifts, but sometimes it has to wrap them in a hurry. This situation comes as a surprise or doesn't happen at the most convenient time, but you figure out a way to make the best of it.

?? Hva gir du meg???? Det MÅÅ jo bare være en liten

BABYGAVE!!!!!!!!!

Annonse

nala - var du på møtet på peppes byporten den gangen? eller tuller jeg..? blander nala med et annet nick noen ganger...skal finne det andre nicket..prøve hvertfall.. :P

Kjære lille Tette -som du styrer !! ;-)

Du skal se det er du som ender opp med å bli den siste som sitter igjen her inne, og må slukke lyset etter oss :-)

Det som (endelig!) satte meg igang da jeg var 12 dager over termin, var først en runde med modningsakupunktur fra jordmor på sykehuset, så beordret hun oss til å gå hjem, spise en deilig, stor biffmiddag og drikke litt rødvin til og så avslutte kvelden med sex.

Den natten kom endelig veene !!

Men tror ikke noe av dette hjelper før tida da..

Ingen tvil!

setter nok igang midt i prison break tenker jeg!

Så Spennende!!!!!!

kjenner jeg ble litt gira på dine vegner!!!

kan det være yana du blander ned nala`?

det gjør jeg ;)

JA! prisonbreak MÅ jo sette det i gang!! ¤ler¤ seriøst assa!! spenning...!! skulle hatt et glass vin til...men nå skal jo typen shoppe bitterlemon, blir kanskje tull med begge deler ¤ler#

bratsj - ja har sagt det gang på gang selv, jeg, kommer sikkert til å sitte her og bli satt i gang i uke 43... (det er jo igansettelse meddrypp og piller etc jeg prøver unngå...derfor gjør jeg alt for å modne meg selv...hehe.."give me maserier!!")

jeg har forresten fått igangsettelsestime hos aromaterapaut/akkupressør 5des og akupunktørtime 8des...men ingen av disse hjelper om jeg ikke er moden nok..da får jeg bare maserier sikkert...men så lenge jeg føder før jeg må bli satt i gang er jeg GLAD!!

men fødselen starter jo i natt, da.

åsså jeg da og jeg har funnet ut at fødselen begynner i kveld...men hun kommer først i morgen.. se horoskopet mitt over ;-D :P

er bare veldig øm i underlivet, og føles som hun detter ut mellom beina mine..men ellers lite tegn :(( men holder motet oppe ;P

Annonse

hehe...bra du har tru på det sjøl da...Trur ikkje du får på ei go stund, bruke å være sånn når man vil nåkka så indeli sjøl...hehe

Men lykke tell idag!!! :)

Krysse fingran førr dæ!

*sniff sniff*

Synes neste at jeg lukta litt pessimisme her inne??? det går vel ikke an!

jeg spurte lille babyen i min mage, om tette fikk sin lille skatt i mårra, og han sparka. det betydde ja.

Så her er vi alle enige!!!!

*ler*

hihi du er søt også da, åssåjegda!!! og lille nurket ditt også!! Nå ble jeg ¤glad¤!

men typen er for opptatt av å pusse opp her...så han kommer seg aldri ned for å hente bitter lemon'en min!!! og ikke torturerer han brystvortene mine heller... :((( hans skyld om ikke noe skjerher i gården assa!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...