Gå til innhold

GI MEG alle igansettingstriksene dere har!! Jeg skal føde TORSDAG (leger ut her oxo..for dere er MYE flinkere til å svare...!!!!!!!!!-enn på skravle og tri3...men spm er om dere har noe mer å komme med...? venter i spenning!!! tok nettop kanel...


Gjest

Anbefalte innlegg

Har:

hatt riksens fødesex

 

tatt kanel og melk

 

tukler med brystvortene

 

går masse i trapper

 

tar modningsakupunktur

 

spiser mye hvitløk, men har dog ikke utsatt meg for hvitløksbombe.... enda

 

 

 

 

Venter til jeg er over 40uker med lakserolje..det skremmer me litt... :/

 

men skal til aromaterapaut snart oxo..

 

 

har jeg fått tips om:

 

spise lakris

 

spise chilli

 

rygg og magemassage

 

drikke bringebærte

 

 

FLER FORSLAG????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psycho overskrift!! hehe.....ler godt..fortsettelsen var...

 

"er jeg.."

"..den ivrigste på igangsettelsestriks inn epå des klubben eller?? ¤hihi¤"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få mannen din til å massere/trykke hardt på den klumpen på rumpa (rett over sprekken)!!!!! På yogaen jeg gikk på mente de det kunne være med på å sette i gang.... og et glass rødvin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!! det gjorde jeg faktisk i dag!! HURRA hehehe..sinnsykt dårlig vei utenfor mammas hus og utenfor der vi hentet bilstol i dag...kjente det godt i bekkenet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!??? Du er rar ass. Ungen kommer når den kommer og når den er klar, ventetiden blir mye lengre når du driver på slik. Nyt heller tiden det bare er deg selv og ta hensyn til. Du risikerer bare å få vondter som ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SØREN han sover......kanskje jeg skal vekke han bare LITT...burde jo kombineres med kanelen jeg nettop tok...trykkinga over rumpa altså..

 

et sted man oxo kan trykke kom jeg på er oppå skuldrene ved siden av halsen/nakken! vondt!! men kan funke..yoga tips det oxo..

 

rødvin, ja..har ikke smakt det på 8,5mnd...kommer bli drita...kanskje jeg skal ta et glass i morgen kveld..!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler, sånn som du strever og prøver så blir det vel mega overtid på deg! Murphys law vet du snuppa! :)

Jeg har et råd... Prøv å slappe litt av turbojenta ;) Det tror jeg hjelper mer enn alle de anstrengelsene dine, hehe.

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sånne råd jeg vil ha bekkeblom

og jeg slapper faktisk av! har jo ikke noe valg med bekkenet og nå halebenet som tar livet av meg..og verre kan det bli..det har jeg lært..for det blir det jo hele tiden..ender vel opp med maserier i en haug, but that's the price you pay...!!! hehe ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da merkelig at den eneste som ikke støtter deg og tar dette med humor her skulle være anonym da?

 

jeg googler ivrig ivei for deg jeg tettes ;)

 

http://www.krakle.com/magesiden/m_igangsetting.html

 

du får lese den mens jeg leter videre, regner med planmessig igangsetting av nye arter i oppdrett ikke er intr????

 

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi .... hun må visst bli skytte.(ikke skorpion)..for de har visstnok så mye hell i livet..i følge min mor...men jeg tar henne når hun kommer! (gjerne før enn senere, men det har vi vel alle fått med oss.. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er prisen... Ler. Jeg tenkte heller mer på den psykiske roen. :) Kjenner jeg blir stressa av å tenke på hvordan du stresser! Skjønner at du sliter med bekkenet ditt... Men håper du slapper litt av i hodet ditt også. ;) Spent på å høre om noe skjer torsdag. ;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤ler¤ ja..du har så rett så rett både i anonymsaken og nye arter i oppdrett...¤hihihi¤

skal se på den linken der! ;)

 

takk for hjelp! sitter her og maserer kulen over rumpa som pokind snakket om ;P

 

uansett nyttig med en "igangsettelses-tråd" med tips, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BINGO lucia!!!! ikke dårlig! ;)

 

Bekkeblom: vel vet ikke ang den psykiske roen..akker og bærer meg og er sliten etter av å stå i et drøyt minutt..(min klaaagesaaaaang) ikke får jeg psykisk ro hos akupunktøren som du gjør heller hihi

men jeg tenker jo ikke: "hva kan jeg gjøre hva kan jeg gjøre" - hvert sekund av dagen! men ... en gang i timen når jeg har det som verst?? ¤ler¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP!! (SE over..står innlegg til deg der ;)

 

åsså jeg da..den siden har jeg sett på..tenkte kanskje lage den pizzaen...torsdag (har ikke mulighet i morgen)

 

men kan ikke gjøre de fysiske tingene..klarer så vidt ta ut av oppvaskmaskinen..og da har jeg ganske så vondt etterpå..hehe..idiotisk egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bra! :-)

 

Til helgen skal jeg lage fødepizza nr 2. Til denne skal jeg lage dressing:

 

Lett rømme

4 fedd hvitløk

Peppermix

Gressløk

 

I tillegg til 8 fedd hvitløk på pizza`n!

 

Skjer det ikke en dritt da så drar jeg på indisk restaurant å bestiller HOT HOT HOT søndag

 

og ja, jeg har tenkt til å ha sex også!! ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått ETT svar på tri 3 på denne linken enda...vi er så flinke på desemberklubben, men det er faktisk fordi vi bryr oss om hverandre!! (og jeg hater krig og fred og sånn..hehe..men mener det egentlig..vi har jo chatta i 9mnd snart mange av oss..faktisk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kanskje immun mot hvitløk...spiser mye av det....men jeg hadde gassa på med mer hvitløk på pizzaen?.....spørs hvor lenge du steker den, da.. husk: jo mer den er hakket opp - jo mer virker den (jo sterkere blir den) og jo lenger den er varmebehamdlet - jo svakere blir den ;)

 

skal prøve den dressingen jeg oxo ;)) (og pizza'n)

 

hothothot indisk....svetter av tanken...!! men har en indisk på hjørnet, da...hmmm ¤ler¤

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...