Gå til innhold

GI MEG alle igansettingstriksene dere har!! Jeg skal føde TORSDAG (leger ut her oxo..for dere er MYE flinkere til å svare...!!!!!!!!!-enn på skravle og tri3...men spm er om dere har noe mer å komme med...? venter i spenning!!! tok nettop kanel...

Anbefalte innlegg

Dressingen er KJEMPE GOD!!! :-) Helt sant. Blir best hvis den står noen timer i kjøleskapet før den spises!! :-)

Du kan ta med indisk hjem som du spiser i senga mens du har sex også tar du ananas rundt tissen til kjæresten din så får du gjort to ting på en gang.........

..........nå legger jeg meg før fantasien tar helt overhånd!!.....

(please, ikke halsbrann i natt.....)

Fortsetter under...

¤hahahha¤ ler godt!!

det var en utrolig side du fant der!!!

jeg skal printe den i morgen!

legger meg jeg oxo..

takk for hjelpa nå har jeg hvertfall nok å prøve!!!!

ønsker deg en natt uten halsbrann!! ;O)

*ler så jeg griner*

nå får iallefall ikke JEG sove lucia!

*masse sære bilder i hodet mitt*

hahaha! er veldig spent på hvordan dette går jeg tettes ;)

leter enda, men er stort sett det samme som kommer frem...

venter i spenning på at noe skal skje!

mvh, UR privato investegato,

ja det var den sjukaste överskriften hittills! du borde få pris! :D hahaha

jo, mitt tips är helt ärligt menat och kanske ang den där murphey...

lägg dig på rygg och andas såå djupt in du bara kan, håll andan så länge du orkar och andas sedan ut lååångsamt.

hela tiden tänker du att du verkligen INTE vill föda, att du vet att den har det utmärkt i magen och att du bara mÅSTe få ha den kvar i en vecka till.

prata gärna högt med bebin och säg att den absolut inte får komma ut. så ska vi se vad den hittar på...

du håller oss väl underrättade?:)

Tette skal vi dra å se på forbannelsen og se hvem av oss som føder etterpå.... vil så gjerne ha ut den lille nå, vil kunne klare å sove igjen og gjøre alt annet jeg vil.... selv om det er 29 dager til termin...

Annonse

hihi... må nu flir æ... æ lura verkeli på kem som finn på alle disse rådan ;D Men det e vel i desperasjon og nån ganga så kjæm vel ongen telfeldivis etter ett sånnt førsøk ;D

Bi beint slitn a å tenk på å ska prøv alt... så det ska du ha... du stårpå... men ta vare på dæ sjøl også... stor klem og lyke tel... håpa babyen har tenkt å kom ut snart...

Æ førr min del har plutselig fått førr mæ at æ bi vel gåanesn på overtid...

hihi... kom på nå du kan prøv... kill den under fotan eller plag den litt å se om den bli lei av å ligg der inne ;D Å har du førresten sent oppsigelse av hybeln tel babyen?

*ler*

Du er bare sinnsykt bra da tette..............

Tror ikke jeg har så mye mer å bidra med enn det som er kommet alt.....

Jo............. en ting, men den vet jeg ikke helt hvor bra er!!!!

Dildo med vibrasjon har jeg lest gjør susen..............he,he......

Men det har du ikke hørt fra meg:))))) den bør vel være veldig ren, for ikke å si steril, in case det er åpning....

Hva med akupunktur da????

*hahahahahahaha*- fikk meg en god latter her nå ja!!!!

Men hvor er du nå Tette- har fødetriksene dine hjulpet eller????

Gå i trapper du, er det mest effektive sier begge mine bestemødre ;)

Forresten, det med kanel er også et gammelt kjerringråd der hvor mannen min kommer fra......... de er veeeeldig påpasselige med å ikke drikke noe med kanel i begynnelsen av svangerskapet, da det kan fremkalle rier, også drikker de de etterpå i renselsesperioden for at livmora skal trekke seg bra sammen.............

Og drikker det når de vil føde, fordi det da skal fremkalle sammentrekkinger i livmor og etterhvert rier...........

hehe ler her.. like desp som meg du tette..

I dag sa gynnen min seg villig til å strippe meg om jeg var litt moden, men tror du ikke at jeg ikke fantes moden da?! TYPISK meg uflaks assa. åååååå.. så til fredan blir de modnings akupunktur på meg.. min veninne føde natten etter 2 gangen hun tok akupunktur.. har du prøvd det?!

tok forresten en spurt opp trappa på mandag, (samboer ble litt sur når jeg "løp opp" men dte får bare være) hehe.. og når jeg da kom inn så fikk jeg skikkelig strekk og kramper på innsiden av låra, :S skulel nok ikek ha gjort det, men dennatten så hadde jeg 7 regelmessige rier/mase rier, men de stoppa igjen da.. Så lurer på å ta en ny spurt opp, kansje 3-4 ganger så får beina bare svikte hvis de vil. hehe..

skjedd noe hos deg enda da?

Annonse

RØDVIN, hørte jeg rødvin....for en fortryllende god ide.........

Om det hjelper så tar jeg gjerne et glass morra og kveld. Hm...har savna rødvin. Har kost meg endel med pils, for man får jo en og annen ok alkoholfri. Men på rødvinsiden er saft bedre enn de alkoholfrie, men det ligger vel litt i vinas natur i og med den er tuftet på gjæra druer;)

hei dere og god morgen og takk for good støtte altså!! ¤Ler¤

vel...jeg tok jo kanelgreia og fortsatte og simulere mine edle brystvorter...men hadde ingen modningstegn i natt .. (hadde jo masse i går natt og nedpress i går..) men kanselen drakk jeg ca 00.15..? så vi må gi det et døgn.. Puppen begynte lekke igjen, da..hehe..men det er vel ikke noe videretegn på modning...?modning på melkekjertler, kanskje..

hmmmmm

7kg fersk ananas høres sykt ut..

og vi har 300kr til 1.des..så ade enzymene og pillene i andre linken til åsså jeg da - min investigata' - har jeg ikke råd til for øyeblikket

(men skal betale akupunktøren på kreditt i dag og fredag...MÅÅÅÅÅ jo!!! kan ikke bare slutte all den pinen jeg har startet der...- så, ja, larviksjenta - går på det - og har kjent litt virkning..men hun har ikke intensivert enda.. :( kjedelig at det var null modning på deg!! :(( stripping tør jeg ikke assa....øres såååå vondt ut!)

hva skal jeg gjøre i dag mon tro...

trapper går jeg i hver dag...

hørt man ikke skal hoppe i tilfelle morkaka løsner o.l....men kan jo "vugge opp og ned"...?

skal ta i litt ekstra på bekkensbassengtrening i morgen..

drikker nok kakako med kanel i dag oxo

JA..skal lage en skikkelig hvitløksbombe..men pizzan må nok vente til i morgen..pga tid

RØMMEGRØT kan jeg spise i dag!! Det er jo enkelt - med ekstra rømme som i (åssåjegda-link nr 2..)

hmmm

la nettop igjen beskjed hos aromaterapaut og ba henne ringe meg ang. modningstime... :P

He he,,, trudde jeg var klar til å føde jeg....

Har hørt at ren ingefær skal hjelpe ihvertfall =)

Og at du kan massere/klemme i gropa mellom tommel og pekefinger

Altså; før din andre tommel oppover til du treffer et bein, i gropa der skal du klemme/massere hardt.. Tips fra en modningsakupunktør....

Lykke til da ihvertfall =)

Men du Tette- du vet at du må bruke fersk kanel???? ikke sånn på boks som du strør......

Du må koke opp kanelstenger og drikke teen som blir av det.......

har jeg hørt da ;)

HEI!!

t79: brukte ikke fersk kanel.... :( har ikke det heller...må da kjøpe det..

jeg har vært hos akupunktøren og hun satte ENDELIG MASSE sprøyter og jeg var MYE tøffere enn vanlig (betyr kanskje at jeg er blitt mer moden)

Følte meg PIGG på vei hjem etterpå, men nå har jeg hatt masse menssmerter og blitt veldig hormonell og føler meg rar i kroppen..tror jeg må legge meg litt...

dytter i meg rømmegrøt, - et fødetips- men vanskelig å få det ned..selv om det er lenge siden jeg har spist..

MEN det er HVERTFALL modning på gang!

- det trykkpunktet mellom tommel og pekefiner - der settes akupunkturnål oxo..og det reagerte j veldig på første gangen..trykkerikke i dag siden jeg nettop har vært der..men gjør det i morgen..

man kan oxo trykke på lilletåa et sted og under foten - se åsså jeg da's link nummer 2!

har mye utflod også..gått gjennom truse, strømpebukse og bukse..sorry detaljene...(lukter søtt, men er det fostervann har jeg i såfall lekket i to uker..hehe..så jeg tror det bare er utflod..men er det like mye i morgen skal drar jeg på føden og sjekke det (hihi det har jeg sagt mange ganger ang den utfloden nå "neste gang" hihi)

litt småkvalm

:o)))

fornøyd m fremgangen jeg altså!!!

ok .. fixer dere penga (og ikke minst bæringen opp til meg 3etasjer!!) skal jeg ete det!!! mange utlenlandke fruktbutikker rundt her..så løp og kjøp!!

¤ler¤

og jeg som hadde problemer med rømmegrøten i går...

spiser nå noe som skulle være hvitløksbombepizza...12fedd..men det er for lite merker jeg...smaker ikke hvitløken en gan jeg..selv om det så sinnsykt mye ut da je strødde det på..tett teppe med hvitløk over hele bunnen..får spise fersk hvitøk etterpå...uu...

pizzan var digg da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...