Gå til innhold

trenger sårt noen råd jeg nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 16 dager,Jeg ammer,men har silikonproteser,så jeg er klar over at jeg kanskje da ikke alltid har nok melk til gutten min....Han får litt mme når han trenger det,men spesielt på kveldene får han mest mme,for da har jeg ikke nok til han..Men; helsesøster var her på torsdag,og da hun veide han,hadde han lagt på seg 330 gr på 9 dager,og det var bra sa hun,så hun mente jeg kunne kutte ut mme..men jeg prøvde det i 2 dager,og aldri har han vært så sur og grinete som da,¨å det er jo tydelig at han ikke får nok av meg allikevel da? Spesielt merker jeg det på kveldene..dette fordi jeg kan amme 20-40 min på hver side,gi han 60 ml,amme igjen..og enda er han ikke fornøyd!!Burde jeg amme max 20 min på hver side,og gi han mme til han sovner?,eller skal jeg fortsette som jeg holder på(vekselsvis med mm og mme)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville fortsatt å ikke gi mme, det er da du vil øke melkeproduksjonen. Lover deg at det blir bedre etterhvert. De første 6 ukene ammet jeg fra 1800 - 2300 omtrent iett strekk. Stå på og lykke til...

Skrevet

Det er vanlig at man faar en oekeperiode naar mme'n blir kuttet ut, bare la barnet suge naar det vil ha saa gaar dette fint! Og forsoek aa sove naar barnet sover, det hjelper ogsaa.

Det finnes en ammehjelper med spesialkompetanse paa brystopererte kvinner, du finner henne paa ammehjelpen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...