Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei, bare lurte på en ting jeg... Så at du hadde skrevet i et annet innleg her at du har passord på siden din pga. noen artikler du har lest i nettavisen. Hva handler egentlig de artiklene om? Har du noen linker til meg? Ble litt nyskjerrig jeg!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hei Jeg husker ikke linkene,men det handlet om pedofile som stjeler bilder av barn og utnytter bildene... Hvis du søker på det på google.no så får du det helt sikkert opp...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 http://www.nettavisen.no/innenriks/article804642.ece her er den ene. skal se om jeg finner den andre....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 http://www.nettavisen.no/verden/article802261.ece tror dette er de to artikklene jeg har lest.... har vært inne på siden din, da! fant den i gjesteboka til en annen.... har charley (er det sånn du skriver det?) blitt stor siden forige treff? kanskje vi ses nestegang det er treff? klem fra
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Å, tusen takk så snill du er! Skal lese dem straks! Ja, siden min er ikke helt ferdig da, emn jeg gjør litt når jeg har tid.. Han har jo nlitt større, men jeg ser det liksom ikke så godt, siden jeg ser han hver dag merker jeg det ikke så mye. Men han har jo gått opp noen str. i klær og sånn da! Hva med lille Sandra da? Alt går bra med dere? Tror nok jeg skal prøve å komme meg på neste treff, så da ses vi kanskje Klem tilbake fra
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 hun er blitt kjempestor. skal opp å "stå" hele tiden, og er blitt en skikkelig tøysejente. ler og tuller hele tiden. nå har hun vært litt syk ett par dager, snørr ut av øyne og nese, masse hosting og nysing. men humøret på topp fordet =) du kan jo legge meg på msn hvis du vil! [email protected]
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Hei, nå har jeg lagt deg til! Gleder meg kjempe masse til Charley begynner å le... Det er så herlig å høre på! Han smiler masse da og er veldig blid! God bedring til lille snuppa di da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå