Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hva ønsker babyene deres seg til jul?????? Jeg lurer nemlig på hva min skal ønske seg..
små Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Klær.. Litt leker Sengesett En ting til som jeg ikek kommer på i farta.. hehe
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Tripp trapp stol Robez tøffler Gode bodyer (og annet tøy som er pent) Flåklypa tøfter (sånne dun tøffler) Flåklypa pleddet Leker,gjerne fra fisher prise Ball (rød,mammas favoritt farge;) Gåstol,sånn fra brio Bøker Gavekort Bestikk,kopp,talerken osv Hånd"dukker" (bamse som man kan ta hånden inn i) Ull tøy Håndkle med hette Sengetøy
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Vi har kjøpt en liten stol og et akebrett med høy rygg og belter til Teodor Så får han noen småting fra katten, musikk og eventyr-dvd og klær Av mormor og morfar får han en Carena trille, kupp på Barnas Hus, nedsatt fra 1930,- til 799,- !!! Kjempebra og fin Så får han ny bilstol av farmor og farfar, Akta Graco xtp Cosmic (?), den fra 5 mnd til 5 år. Ellers samler han på bøker i Den Store- serien, han ønsker seg klær, leker, badeleker, ting til det nye rommet han skal få osv
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Her ønsker vi oss alt av leker og artige saker fra 6 mnd klær ullundertøy vinterpose til vognen junior dyne i dun med pute til sengetøy til juniordyne hokus pokus spisestol recliner fra skeidar til barn og ellers alt som kan være nyttig og unyttig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå