Gjest Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Kan jeg få se på lille Nora sin hjemmeside? Teodor har en side, men den er langt ifra halvferdig enda da! www.piczo.com/teodor-lillemann min msn er [email protected] ( ja den er ur-teit, men orker ikke å endre! ) Klem fra oss
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Har lagt deg til fikk bare så vidt sett på siden din, men du har en nydelig gutt! skal snoke litt mer senere =) du kan jo legge oss til på venner! klem
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 ikke for å mase, men kunne jeg også fått sett på siden til nora? Alle sier du har en sånn nydelig datter:) Min hjemmeside er: www.gullungenmin.piczo.com Bare å legge med til venner. Har fått med meg at du har passord på siden din så om jeg får være så heldig å se hjemmesiden til nora må jo du ha mailen min, og den er: [email protected] Klem fra
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Vet du, syns du bare skal overse de idiotene som skriver sånn drit. Den personen er tdeligvis en idiot. Og har virkelig stor problemer med seg selv... Hadde personen hatt d minste lille mot så hadde hun sagt hvem hun er... Helt tragisk spør du meg. Sikker på at datteren din er nydeli:D Og jeg kunne gjerne tenkt meg og sett på siden Men bare hvis d er greit for deg. Uansett kan du jo legge meg til som venn www.edelmaria.piczo.com msn er [email protected]
WP-TLogPeanut Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hei 87_jenta! Er på vennelista deres på hjemmesida, og skulle gå inn der no , men det er passord på , ser noen andre oppgir mailen sin , kanskje du vil sende til oss og? [email protected] (er vi som har hjemmesida www.TLtuppa.piczo.com)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå