Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 I kveld lå jeg i sengen, med Hannah sovende på brystet, og så på Greys. Og synes det var en veldig rørende episode......måtte gråte litt jeg:-) Mulig det henger sammen med litt pms.........eller....;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Mmm..............skjønner......den var spesiell ja:-)
phantomet Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Til mitt forsvar må jeg si at jeg er lettrørt... Men jeg har aldri felt tårer til Greys før...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Ikke jeg heller.....:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Gråter av Greys stadig vekk jeg... Men så griner jeg av alt mulig også da...
dritgrei hei hei! Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 og nå... nå må jeg finne ut når det går i reprise, for hva gjorde vi? vi fuget flisene som phantompappan og dritgreipappan la for en mnd siden.... nå er det fint altså! men vi ville jo se på Grey
♥Snulder Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Det skal faktisk en god del til for å få meg våt i øyekroken.. Da blir jeg sur på meg selv.... I går kveld var jeg sur!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå