Gå til innhold

Hei!! :) så deilig å finne folk i SAMME BÅT her!!! :)


MiniMeAndMe+spire

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen og GRATULERER med den utrolige nyheten... var inne å leste på noen innlegg her, så var det nevnt terminklubb...hm.. hadde ikke fått det med meg! jeg! :) så nå kan jeg spørre dere om ting jeg lurer på etterhvert da... :)

Fant ut at jeg er gravid i helgen, er fortsatt helt uvirkelig..skal til legen iløpet av uken da, kanskje de kan få meg til å innse det litt mer... :)

 

Er jo faktisk bare 5 uker på vei, og klarer ikke å SKJØNNE hvordan i all verden jeg skal klare å holde meg helt til ca uke 12.....?? er jo helt sprekkferdig!!! :)

 

MASSE lykke til alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse"!!!

jeg fant det også ut i helgen. Så utrolig kjekt!

Men det følger med mange tanker og bekymringer og gleder.... en berg og dalbane av følelser....

Men vi snakkes her inne da

Velkommen i klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh.. gratulere til deg også!! :)

Du er mor til 2 ser jeg, så gøy, hvor gamle er de andre? (eller BLIR du mor til 2 i juli) :)

At det er en berg og dal bane ja... off, var egentlig ikke planlagt, har tatt det veldig "som det kommer" egentlig, da det passer bra "praktisk sett" i livet vårt akkurat, tenkt at det ikke er noen "krise" om det skulle skje nå, men trodde jo likevel ikke at det skulle gå SÅ fort.... går gjennom den følelsen som, "herregud, er ikke KLAR for det her", til "helledussan, tenk at det er et pitte-pitte-lite popcorn INNI her....?" :) skal hvertfall til legen iløpet av uken, så får håpe alt er greit! :)

 

Var denne graviditeten planlagt, ventet for dere? Har du hatt noen "plager" ennå?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Velkommen inn hit=) Og gratulerer så mye. Vi begynner å bli en stor gjeng nå og det er kjempe koselig.

 

Selv er jeg 22 år og har en sønn på 14 mnd og ei bonusjente på 8 år. Venter 13 juli!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til juliklubben og GRATULERER med en liten spire i magen!

Selv er jeg 30, gravid i uke 6+0 (med min første) og bor i Oslo.

 

Lykke til med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...